• Ik weet niet meer precies wanneer, maar een tijdje geleden waren hier een paar topics over mensen die geesten hadden opgeroepen/geesten wilden gaan oproepen. Ik was eigenlijk nogal verbaasd over hoeveel mensen ook in 'geesten oproepen' geloofden. Nu ben ik dus best nieuwsgierig naar wat er gebeurd als je dat doet.. Heeft iemand dit ooit al eens gedaan? Kun je me misschien beschrijven wat er gebeurde?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ^ niet doden op zo'n manier. Overnemen, in bezit nemen, je gek maken van angst zodat je zelfmoord pleegt. Zoiets kan ook. Niet dat ze je aanvliegen en je wurgen of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    ^ niet doden op zo'n manier. Overnemen, in bezit nemen, je gek maken van angst zodat je zelfmoord pleegt. Zoiets kan ook. Niet dat ze je aanvliegen en je wurgen of zo.

    brr.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jigsaw schreef:
    ^ niet doden op zo'n manier. Overnemen, in bezit nemen, je gek maken van angst zodat je zelfmoord pleegt. Zoiets kan ook. Niet dat ze je aanvliegen en je wurgen of zo.

    eng o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het kán, hè. Het komt zelden voor. Tenminste, dat geloof ik. Dat hoef jij niet te geloven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    als iemand het wil doen zou ik zeggen doe het op eigen risico (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het zou gevaarlijk zijn ofzo.
    Maar het lijkt me we l cool om te proberen.


    Food.

    Ik heb al verschillende keren geesten opgeroepen met mijn zus en een vriendin, maar dat is al enkele jaren geleden. Het is wel leuk, maar je kan inderdaad nooit zeker weten of het echt is of niet. Maar ik vertrouw in mijn vrienden en geloof in geesten. Dus ik denk dat het wel echt is. Eén keer zei een geest tegen ons dat hij ons ging vermoorden, maar er is helemaal niets gebeurd. Mijn zus vond het wel eng en wil nu geen geesten meer oproepen. Ik vind het anders nog wel leuk/spannend om te doen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Dat lijkt me echt doodeng 0.0


    “Love is a contradiction.”

    xAirashiix schreef:
    Ik heb al verschillende keren geesten opgeroepen met mijn zus en een vriendin, maar dat is al enkele jaren geleden. Het is wel leuk, maar je kan inderdaad nooit zeker weten of het echt is of niet. Maar ik vertrouw in mijn vrienden en geloof in geesten. Dus ik denk dat het wel echt is. Eén keer zei een geest tegen ons dat hij ons ging vermoorden, maar er is helemaal niets gebeurd. Mijn zus vond het wel eng en wil nu geen geesten meer oproepen. Ik vind het anders nog wel leuk/spannend om te doen.

    Ik was van plan om dat misschien een keer met n vriendin te doen, maar laat bij nader inzien toch maar zitten..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik heb eens gelezen dat een paar meisjes dat deden en toen werden ze helemaal gek vcan die geest(en) en toen zijn ze naar een gelovige gegaan en heeft die ze weggejaagd, ik zou het zelf nooit doen (ik geloof in geesten)

    Heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Unutulmaz schreef:
    (...)

    Waarom zou een geest je dood willen maken? Ik denk dat sommigen wel slechte bedoelingen hebben,
    Maar Doden..? Je bent sterker dan zij. Lijkt mij?


    Me buurvrouw zelf was bezeten enzo echt freaking eng en hij had haar hele gezicht laten verbranden sow

    Ik heb het eens met 2 vriendinnen gedaan maar er gebeurden dingen die op dat moment eng leken, achteraf wisten we zelf wel dat er niets was. Zelf geloof ik niet in geesten maar je kan er me wel bang mee krijgen en dan begin ik me dingen in te beelden.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dionysos schreef:
    ik heb het weleens gedaan (bloody mary) en ik heb wel het gevoel dat er iets is maar er gebeurde geen rare dingen aleen ik voel een aanwezigheid:S maarja ik ben het niet vanplan om het nogeens tedoen

    Ik had me bijna een keer opgegeven voor de rol van volgens mij bloody mary of de andere hoofdrol.

    nog nooit gedaan en ben het echt niet van plan.
    wand straks roep je perongeluk een slechte geest.

    en ik geloof in geesten en mijn beste vriend kan ze ook zien.
    dus no way dat ik dat ga doen!


    we all deserve to die