• Ik weet niet meer precies wanneer, maar een tijdje geleden waren hier een paar topics over mensen die geesten hadden opgeroepen/geesten wilden gaan oproepen. Ik was eigenlijk nogal verbaasd over hoeveel mensen ook in 'geesten oproepen' geloofden. Nu ben ik dus best nieuwsgierig naar wat er gebeurd als je dat doet.. Heeft iemand dit ooit al eens gedaan? Kun je me misschien beschrijven wat er gebeurde?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb het nog nooit gedaan en ook niet van plan!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Toen ik op hockeykamp was een paar jaar geleden, besloten we dat ook te doen. Maar we deden helemaal niet serieus, dus er gebeurde eigenlijk niks. (:


    It's time to be happy again.

    Nog noooooit gedaan nee.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nog nooit gedaan, zou het wel eens willen proberen..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wel gedaan, maar er gebeurde wel rare dingen. Achteraf weet ik niet zeker of het nu een meisje was die alles deed, of dat er echt geesten waren. Als je geesten oproept moet je dat wel doen met mensen die je honder procent vertrouwens kan.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik heb het nog noooit gedaan & dat gaa ik ook niet doen, want het schijnt dat het heel gevaarlijk is ofz.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik heb het weleens gedaan (bloody mary) en ik heb wel het gevoel dat er iets is maar er gebeurde geen rare dingen aleen ik voel een aanwezigheid:S maarja ik ben het niet vanplan om het nogeens tedoen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb het nog niet gedaan,maar dat gebeurt nog wel (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, wel gedaan. Was niet leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, ben het ook niet van plan om te gaan doen.

    nee,maar ik gaa het niet doen .ik geloof namelijk erg in geesten en het is misschien erg gevaarlijk (A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dan ga je dooooood (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Dan ga je dooooood (krul)

    ik heb wel eens gehoord dat sommige mensen er echt dood aan zijn gegaan o.o maar ik weet niet of dat waar is?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik heb wel eens gehoord dat sommige mensen er echt dood aan zijn gegaan o.o maar ik weet niet of dat waar is?


    Waarom zou een geest je dood willen maken? Ik denk dat sommigen wel slechte bedoelingen hebben,
    Maar Doden..? Je bent sterker dan zij. Lijkt mij?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dionysos schreef:
    ik heb het weleens gedaan (bloody mary) en ik heb wel het gevoel dat er iets is maar er gebeurde geen rare dingen aleen ik voel een aanwezigheid:S maarja ik ben het niet vanplan om het nogeens tedoen

    Tuurlijk voel je een aanwezigheid.
    En als je iemand lang genoeg vertelt dat 'ie een koe is. gaat hij ook gras eten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.