• Ja man. Ik ben zo een fackin' nerd. Ik ben net mijn rapport gaan halen,
    en check those scores. Ik had al een idee dat het goed ging zijn, maar nu schaam ik me er zelfs voor. ;$


    Zedenleer - 94
    Nederlands - 79
    Frans - 85
    Engels - 89
    Geschiedenis - 100
    Aardrijkskunde - 97
    Wiskunde - 90
    Fysica - 100
    Biologie - 100
    Economie - 96
    L.O. - 86
    P.O. - 88
    Dactylo - 90

    Gemiddeld - 92%


    Maaar. Dat is niet alles.
    Het ergste is, dat niemand het gelooft. Komop zeg. Waarom zou ik erover liegen? Ik vertelde tegen mijn vriendin dat ik me schaamde over mijn gemiddelde van 92% en ze begon te láchen.
    Ze heeft zelf een gemiddelde van 64%, en nu vindt ze me echt een nerd.
    Oke, die scores zijn redenlijk hoog, maar ik voel me er gewoon slécht bij in plaats van blij te zijn met goede resultaten.
    Ik doe moderne wetenschappen, 2de jaar secundair.
    Is dit dan zo abnormaal hoog? ;o

    Be honest, please. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    superr slim, nix nerd!

    In het tweede jaar haalde ik 88%. Zo abnormaal zullen jouw punten wel niet zijn, al zal je wel sowieso tot de intelligentere leerlingen behoren. Maar wees blij met jouw punten! Je vriendin is gewoon jaloers.


    If we had not a soul, music would have created it.

    je bent pas een nerd als je na dit rapport zegt: dit is hartstikke slecht, dat moet beter.


    God hates fangs

    Geloof me schat, dat zakt nog wel (; Ik had in het tweede ook zo'n hoge scores. Nu zit ik in het vijfde en dat is ondertussen al 10 % gezakt. Dus maak je maar geen zorgen. Een nerd ben je zeker niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Ja, tuurlijk. Maar ze gelooft het niet eens. c':
    Ik kan ook nooit meepraten als ze zeggen 'Ik heb echt slecht geleerd', want dan voel ik me zo stom. ;/

    Ken ik, van mij willen ze niet geloven dat mijn examens slecht waren als ik dat zeg 'want ik ben Melanie' --'. Ze kennen mij maar een half jaar en we zitten op de hoge school, dus waarom zou ik niet kunnen buizen?
    Achja, dat is wel hoog, maar ik ken er die in het zesde nog alles in de 9 haalden, hoewel we toch op een zware school zaten =/.
    Maar ik ken dat gevoel hoor, heb dat ook een keertje gehad met mijn rapport!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    voor moderne wetenschappen is dat idd zeer hoog, maar beter zo, dan dom.
    en ik haalde ook ergens hoogste van mn klas, had er geen reet voor gedaan, behalve AML en daar was ik niet tevreden met mijn 96%.... dat is nerdy schat xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OMG dat wil ik ook :'(


    "Ignite, my love. Ignite."

    100 kan je bij ons niet eens halen (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    Het wilt gewoon zeggen dat je kapot goed hebt geleerd en waarschijnlijk van jezelf al slim bent.
    Om je te troosten, mijn broer is nu vijfde jaar, ASO Latijn/Wetenschappen en hij heeft een gemiddelde van 86%
    En voor die richting in dat jaar is dat ook echt goed.
    Dus nu ben je niet meer alleen.(krul)


    effort never betrays you

    OMG!
    Ruilen?
    Ik had foking 3 buizen!
    Een 33 voor geschiedenis!
    Jou honderd wil ik wel...

    Ik ben jaloers op jou o.O Ook al snap ik je rapport niet helemaal, het is volgens mij abnormaal goed!
    Ga zo door :D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.