• dus, iemand die ik ken (laten we haar Q noemen) , schrijft hier op Q. fanfic over iemand. en er is dus zo'n meid (laten we die B noemen) dat haar al n hele lange tijd echt het bloed vanonder de nagels vandaan haalt door te zeggen dat zij met Q's crush samen is (=zielig), en dan stuurt B nog eens haar vriendinnetjes op Q af om Q nog meer te irriteren. en dan denk ik 'nou wat n BITCH.' mijn mening.


    edit: dit is een topic waar je over alle bitchen in je leven kunt klagen... dus ook over je stiefma, die ene leraar of mij xD

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 0:39 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mooi verder op msn geef je msn dan maar oke ;) Ik wil geen rusie hier op het forum met mensen oke en ook niet dat mijn vriendinnen en mijn nicht problemen krijgen !!! Dus msn stuur maar door!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    MissGravity schreef:
    (...)Ze hebben elkaar verwijderd en geblokkerd denk ik he als ze ruzie maken.
    Ik wil geen problemen met je hoor maar kan je nie beter een mod inschakelen is dit topic ook gelsoten zijn we er gelijk vanaf


    Jah, ok daar heb je gelijk in..
    Maar ik vind dat het wel eerst zo gezegt kan worden. anders heb je kans dat ze alsnog via Q verder gaan.. terwijl ze in et echt elkaar kennen o-O..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Grizzly schreef:
    oke, we hebben voor en tegens, blahblahblah vrolijk kerst iedereen. tien seconden vrede? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

    kunnen we er nu honderd van maken? en daarna duizend? en als je de tel bent kwijtgeraakt, begin opnieuw. weetje waarom? HET IS KERST, FF VREDE VOOR IEDEREEN. eheh, en iedereen is vrij te geloven wat hij/zij wil, zo is alle oorlogen begonnen en ik wil er nu geen beginnen omdat het nu verdomme kerst is!


    Tot maandag dan (doeg)

    latejn we het zo oplossen: we laten elkaar met rust? oke? bedankt! en nu nog vrolijk... oh wacht kerst is al gedaan Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    latejn we het zo oplossen: we laten elkaar met rust? oke? bedankt! en nu nog vrolijk... oh wacht kerst is al gedaan Ö


    Zet jij dan een slotje op dit topic!!! Want je gaat wel erg te ver diegene leest dit ook wat jij over haar en haar vriend zegt !! dus oke, mijn vriend is hier ook niet blij mee en ik al helemaal niet. Dus als je het wil uitpraten geef me je msn dan maar dan kunnen we het uitpraten !!!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Grizzly schreef:
    latejn we het zo oplossen: we laten elkaar met rust? oke? bedankt! en nu nog vrolijk... oh wacht kerst is al gedaan Ö

    Kerst gedaan? :O
    Het is 2e kerst dag :Y)
    Lang leve kerst !_O_

    Ik vat het niet meer. Wie was wie en wtf is er nou gebeurd?


    Life is hard and then we die

    Waar is die fcking meld knop als je hem nodig heb


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag er een slotje op nu!!!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    @pukkelding, zet je er een slotj op? thanks!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    En nu veranderd ze de tekst ook nog +__+

    dat wou ik vier dagen geleden ook doen joh xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ehm je hebt me geblokt dus t gaat een beetje moeilijk moet je me deblokkeren


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    4 dagen geleden ? hoe kan dat als deze topic sinds 23ste bestaat o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je verdraait dingen vind ik hoor..