• dus, iemand die ik ken (laten we haar Q noemen) , schrijft hier op Q. fanfic over iemand. en er is dus zo'n meid (laten we die B noemen) dat haar al n hele lange tijd echt het bloed vanonder de nagels vandaan haalt door te zeggen dat zij met Q's crush samen is (=zielig), en dan stuurt B nog eens haar vriendinnetjes op Q af om Q nog meer te irriteren. en dan denk ik 'nou wat n BITCH.' mijn mening.


    edit: dit is een topic waar je over alle bitchen in je leven kunt klagen... dus ook over je stiefma, die ene leraar of mij xD

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 0:39 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zielig dat diegene het niet zelf post ofzow.
    -niet boosworden please-

    MissRoxy schreef:
    Zielig dat diegene het niet zelf post ofzow.
    -niet boosworden please-


    neheh, ze is net offline, ze mag van dr ouders eigenlijk nu ni online zijn, drmee xD en ik gaf enkel mijn mening over die kutbitch van een @#§%£µ$*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    neheh, ze is net offline, ze mag van dr ouders eigenlijk nu ni online zijn, drmee xD en ik gaf enkel mijn mening over die kutbitch van een @#§%£µ$*


    Lekker leuk voor diegene die het leest he :8

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 0:23 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    1988 schreef:
    Hmm.. ik snap het niet, maar dat kan aan mijn moeheid liggen, lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha laten we zeggen da jullie een laag zelfbeeld hebben en aandacht trekken do iemand te kleineren die motherf*cking de waarheid zegt? Komaan xD domme mensen xD zijn jullie blond? xD haha zielig xD VOETEN OMHOOG NIVEAU PASSEERD VAN DEZE TOPICMAKER EN DER VRIENDIN DIE NIEMAND IETS GUNNEN :D Sh*t xD laten we dan zeggen dat B te minste vrienden heeft die vor der opkomen xD jullie zijn zielige topic makers die gwn jullie gelijk willen xD en so wath? That's love?! xD Come on! B and her boyfriend are so cute! Zo laag da jullie ze uit elkaar willen trekken! Ze zijn echt zo schattig, i can't say it enough xD Kgun hun echt het beste samen, iets wa jullie zielige mensen dus niemand gunnen xD Bloed vanonder de nagels haald? hallelujah! sh*t krijg et schïjt van jullie xD naja zeg ma dak zielig ben ma jullie zijn nie veel btr xD KLIKSPANEN :D HELLYEAH xD Komaan forums vo jullie gelijkheid xD leugenaars xD komaan, wrm zuk fantastisch koppel scheiden? LAAGHEID. Sh*t gasten, heb da ook meegemaakt da ze mij en men vriendje probeerder te scheiden en echt, JULLIE ZIJN LAAG! NOGMAALS!

    TGN B IS GVD TGN MIJ!

    B, I love you so mutch 4 ever :D Never wanna lose u!

    ^^^ YOU ARE SO RIGHT GIRL <33
    & I love B too, and NOOOO she is NOT a bitch <33
    She's my SM _O_
    And B & Unknow.. Are soo cutee :$

    Yupp.. SO SHUT UP< YOU F*cking bitch

    ik geloof pas iets als de hij toegeeft dat B en hij iets hebben. en zij moet maar niet constant bij Q gaan haar irriteren?

    ps, we herkennen photoshop


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wrm heb ik etgevoel dat het vanaf nu de verkeerde kant op gaat ?
    en die blauwe letter gast volg ik amper.. kan door al die xd komen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb ook het gevoel dat dit de verkeerde kant uitgaat...

    mr topics zijn er toch om je mening te kunnen geven en te argumenteren? en ik noem geen namen, dus het kan over iedereen gaan, dus ook over jou, lezer van dit bericht... omg vaagheid xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hou toch op, laat het buiten het forum kom op zeg !!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Grizzly schreef:
    ik geloof pas iets als de hij toegeeft dat B en hij iets hebben. en zij moet maar niet constant bij Q gaan haar irriteren?

    ps, we herkennen photoshop


    Uhm.. Yeah right, ik heb "hun" toevallig gezien.Omdat B myn Sm is.
    En waarom zou HIJ vertellen dat B en HIJ iets hebben? Dat gaat niemand iets aan dus JOU ook niet !...
    Je gaat toch niet zomaar zeggen dat B een leugenaar en kutwijf is... Je weet niets van HEM & B.

    Xx

    Eey hallo ga ff verder op msn ruzie maken ofzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Grizzly schreef:
    ik geloof pas iets als de hij toegeeft dat B en hij iets hebben. en zij moet maar niet constant bij Q gaan haar irriteren?

    ps, we herkennen photoshop
    Ja photoshop ja daar kan nie iedereen mee omgaan of het kan wel kloppen of het lijkt alsof het gefotoshopt is
    Trouwens degene die jij B noemt stuurt geen vriendinnen op haar af Maar die vriendin "Doet het zelf omdat ze heel veel nare ervaringen met Q heeft gehad die gewoon veel f*cking eerder met een heel groepje over haar hebben lopen roddelen de slet genoemd dik en lelijk omdat ze ht dr niet gunnen!-Dit was mijn mening ik heb gesproken B is mn nicht trouwens-

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 0:42 ]

    Amistad schreef:
    Eey hallo ga ff verder op msn ruzie maken ofzo..
    Ze hebben elkaar verwijderd en geblokkerd denk ik he als ze ruzie maken.
    Ik wil geen problemen met je hoor maar kan je nie beter een mod inschakelen is dit topic ook gelsoten zijn we er gelijk vanaf

    oke, we hebben voor en tegens, blahblahblah vrolijk kerst iedereen. tien seconden vrede? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

    kunnen we er nu honderd van maken? en daarna duizend? en als je de tel bent kwijtgeraakt, begin opnieuw. weetje waarom? HET IS KERST, FF VREDE VOOR IEDEREEN. eheh, en iedereen is vrij te geloven wat hij/zij wil, zo is alle oorlogen begonnen en ik wil er nu geen beginnen omdat het nu verdomme kerst is!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.