• Ja, ik kom me een soort van beklagen hierzo. Want woah wat zitten er tegenwoordig véél bitches op het forum. Nouja bitches, zo reageren veel mensen. Vooral op ''newbies'', heb ik gemerkt.

    Maken ze een topic aan met ''Hooi, ik ben die en die en ik ben nieuw, ik hoop dat ik het hier leuk ga krijgen en blablablabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Ja, /care'' ''Doei'' ''Boeiend'', is dat nou het Quizlet welkomstcomité?
    En dan nog ''Zouden jullie mijn story willen lezen, dit is de link, blalabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Nee''
    Dat is zie-lig, right? :')

    Je kan toch wel gewoon aardig zijn tegen mensen en dan vooral tegen ''newbies''? Ik zou, als ik in hun schoenen zou staan, ook zeggen: Quizlet, wat een kutforum hebben zij. Terwijl dat toch helemaal niet zo hoeft te zijn of zie ik het nou verkeerd?

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    KAK schreef:
    (...)
    Sorry mevrouw de modlikker. Ik ben ongesteld dus snel geïrriteerd. Dan werkt het ook nog mee dat ik die hele jojuhuppelepup zowiezo niet mag.

    Weet je wat ik grappig vind, jij reageert op JoJudicious (?) over dat ze niet moet doorgaan, maar ondertussen plaats je hier wel een reactie. Grappig, joh :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    100% mee eens, en zoals er meerdere zeggen, als je toch alleen maar iets stoms gaat zeggen, reageer dan gewoon niet? :S


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt.. maar ik kijk bijna nooit naar die topics:')


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Futuristic schreef:
    wat hebben we weer veel liefde in dit topic zeg. hahaha!

    Kom hier schat, kusje? <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Kom hier schat, kusje? <3


    knuffel erbij?


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    (...)

    knuffel erbij?

    Uhuu


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Uhuu


    Yes!


    Alleen maar tranen van geluk

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ben je dom of zo? Gaby vraagt toch nadrukkelijk om dit niet door te zetten in haar topic? Het is dat ík het pas zag, nadat mijn bericht verstuurd was. Maar jij had het al kunnen zien.

    @Gaby: Sorry! Ik laat je topic met rust. ;-)


    Schijnheilig much?


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Schijnheilig much?

    In het leven gelden er een paar regels, 1 daarvan is: Je hebt mensen en je hebt fietsbellen. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    echt hé. Newbies zijn sgattig =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    In het leven gelden er een paar regels, 1 daarvan is: Je hebt mensen en je hebt fietsbellen. (krul)

    Ahahahahaha, lol.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    BadHero schreef:
    echt hé. Newbies zijn sgattig =)


    xD jaaa!

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    In het leven gelden er een paar regels, 1 daarvan is: Je hebt mensen en je hebt fietsbellen. (krul)


    Dan zou zij wel een fietsbel zijn. ^^


    Numbers.

    ik heb er eigenlijk niet veel van gemerkt :')
    maar ik merk bijna nooit iets ;D
    maar je hebt best wel een punt ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.