• Ja, ik kom me een soort van beklagen hierzo. Want woah wat zitten er tegenwoordig véél bitches op het forum. Nouja bitches, zo reageren veel mensen. Vooral op ''newbies'', heb ik gemerkt.

    Maken ze een topic aan met ''Hooi, ik ben die en die en ik ben nieuw, ik hoop dat ik het hier leuk ga krijgen en blablablabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Ja, /care'' ''Doei'' ''Boeiend'', is dat nou het Quizlet welkomstcomité?
    En dan nog ''Zouden jullie mijn story willen lezen, dit is de link, blalabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Nee''
    Dat is zie-lig, right? :')

    Je kan toch wel gewoon aardig zijn tegen mensen en dan vooral tegen ''newbies''? Ik zou, als ik in hun schoenen zou staan, ook zeggen: Quizlet, wat een kutforum hebben zij. Terwijl dat toch helemaal niet zo hoeft te zijn of zie ik het nou verkeerd?

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    Santaclaus schreef:
    Inderdaad jonge, reageer dan gewoon niet ._.
    Ja dan kan je ook diegene niet kwetsen. Hoe zouden hun het vinden als zij heel veel werk zitten in die story en hem willen promoten en "Nee" tegen hun krijgen.
    Ze zouden even beter kunnen nadenken.

    MissRoxy schreef:
    (...) Ja dan kan je ook diegene niet kwetsen. Hoe zouden hun het vinden als zij heel veel werk zitten in die story en hem willen promoten en "Nee" tegen hun krijgen.
    Ze zouden even beter kunnen nadenken.

    Precies (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Santaclaus schreef:
    (...)
    Precies (:
    Bedankt. Trouwens ik ben het wel met Gaby eens over dit topic. Dat diegene die ook zo deden kunnen inzien dat zie die persoon kunnne kwetsen

    begint op GS te lijken. $


    Life is a beautiful struggle

    Zo ben ik nu eenmaal. Maar ik ben altijd al zo geweest, integendeel tot anderen. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sommigen zijn idd kinderachtig... sneu


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb het niet echt gemerkt,maar dat kan aan mij liggen. Ik reageer meestal niet als ik het niet wil maar zo erg is het toch niet om nee te zeggen? Ik kan wel wat ergere reacties bedenken. Sommigen moeten ook niet te snel op hun teentjes getrapt zijn, aangezien het in het dagelijks leven ook niet altijd rozengeur en maneschijn is. Ik bedoel je moet wel een ruggengraat hebben en niet meteen beledigt zijn wand dan red je het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Square schreef:
    Helemaal mee eens.


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Idd :D
    gelukkig heeft niemand gemeen tegen mij gedaan ofzo:$


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    PurpleCow schreef:
    Amen _O_


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja, ik ben het er wel mee eens. Maar ja, helaas zul je altijd van die mensen houden. En als ik heel eerlijk ben, dan zou het zomaar kunnen dat ik ook weleens een botte reactie geplaatst heb in een slechte bui. Maar ik denk dat iedereen dat weleens heeft. :')
    In elk geval, wat jij opnoemt, vind ik indeed niet kunnen. Maar wat kun je eraan doen? Niks. Da's het probleem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kingston schreef:
    begint op GS te lijken. $

    Eigenlijk wilde ik dat er ook bijzetten, maar ik durfde het niet. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vind ik ook. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaby has spoken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Newbies zijn ook gewoon stom (krul) Nee grapje, maar goed ik let daar nooit op.


    -