• Ja, ik kom me een soort van beklagen hierzo. Want woah wat zitten er tegenwoordig véél bitches op het forum. Nouja bitches, zo reageren veel mensen. Vooral op ''newbies'', heb ik gemerkt.

    Maken ze een topic aan met ''Hooi, ik ben die en die en ik ben nieuw, ik hoop dat ik het hier leuk ga krijgen en blablablabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Ja, /care'' ''Doei'' ''Boeiend'', is dat nou het Quizlet welkomstcomité?
    En dan nog ''Zouden jullie mijn story willen lezen, dit is de link, blalabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Nee''
    Dat is zie-lig, right? :')

    Je kan toch wel gewoon aardig zijn tegen mensen en dan vooral tegen ''newbies''? Ik zou, als ik in hun schoenen zou staan, ook zeggen: Quizlet, wat een kutforum hebben zij. Terwijl dat toch helemaal niet zo hoeft te zijn of zie ik het nou verkeerd?

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    Amen _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    Agreed.

    Ik vond de: 'Nee' ook wel heel hard :'D omg.

    Gaby hier heb ik niks van gemerkt eigenlijk ik ben niet zo actief op het forum bezig.
    Kun je misschien een paar links van die topics sturen zodat ik het kan zien,
    Als sommige users werkelijk zo doen vind ik het best wel laag. -Niks tegen hun maar zulk gedrag vind ik laag hoop dat jullie niet boos worden op mij-

    MissRoxy schreef:
    Gaby hier heb ik niks van gemerkt eigenlijk ik ben niet zo actief op het forum bezig.
    Kun je misschien een paar links van die topics sturen zodat ik het kan zien,
    Als sommige users werkelijk zo doen vind ik het best wel laag. -Niks tegen hun maar zulk gedrag vind ik laag hoop dat jullie niet boos worden op mij-

    Je ziet die topics vaak voorbij vliegen. ik ben een beetje lui om er een paar op te zoeken. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben het met je eens. Ik vraag me af wat sommige mensen er aan hebben zo te reageren. Reageer dan gewoon niet, je hoeft toch niet gemeen te doen ? Achja, amen dus.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Niet gemerkt eigenlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vraag me af wat sommige mensen er aan hebben zo te reageren. Reageer dan gewoon niet, je hoeft toch niet gemeen te doen ? Achja, amen dus.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Helemaal mee eens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Je ziet die topics vaak voorbij vliegen. ik ben een beetje lui om er een paar op te zoeken. xd
    Oké.
    En trouwens ik was net op een topic beland waar ik die reacties zag. Ik vind het best wel zielig eigenlijk want dan heb je de hoop dat iemand je story leest waar je misschien hard voor werkt en dan krijg je keihard nee naar je kop. -Dit vind ik laag sorry :X-

    Ja er zitten hier inderdaad een aantal bitches. En ik zeg niet dat ik altijd zo aardig ben, want dat ben ik niet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vraag me af wat sommige mensen er aan hebben zo te reageren. Reageer dan gewoon niet, je hoeft toch niet gemeen te doen ? Achja, amen dus.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Desecrate schreef:
    Niet gemerkt eigenlijk :'D


    Numbers.

    ik ben het helemaal met je eens.:Y)

    Ja I get what you mean. De reactie van Magikal in het topic vab xLoveMe, die een verhaal promootte.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad jonge, reageer dan gewoon niet ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.