• Ja, ik kom me een soort van beklagen hierzo. Want woah wat zitten er tegenwoordig véél bitches op het forum. Nouja bitches, zo reageren veel mensen. Vooral op ''newbies'', heb ik gemerkt.

    Maken ze een topic aan met ''Hooi, ik ben die en die en ik ben nieuw, ik hoop dat ik het hier leuk ga krijgen en blablablabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Ja, /care'' ''Doei'' ''Boeiend'', is dat nou het Quizlet welkomstcomité?
    En dan nog ''Zouden jullie mijn story willen lezen, dit is de link, blalabla.'' Wat krijgen ze voor reacties? ''Nee''
    Dat is zie-lig, right? :')

    Je kan toch wel gewoon aardig zijn tegen mensen en dan vooral tegen ''newbies''? Ik zou, als ik in hun schoenen zou staan, ook zeggen: Quizlet, wat een kutforum hebben zij. Terwijl dat toch helemaal niet zo hoeft te zijn of zie ik het nou verkeerd?

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Stiekem, had ik het niet eens over jou, maar whatever. :')

    Stiekem moest ik hierdoor best wel lachen.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    En soms moet je gewoon ff je mond dicht houden. Je maakt er echt geen vrienden mee als je iedereen loopt af te kraken.

    Ik hanteer mijn eigen regels wel, niet die van jou. En alsof mij dat wat interesseert? Lol.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Stiekem, had ik het niet eens over jou, maar whatever. :')

    Weet ik, maar ik zeg het wel. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Weet ik, maar ik zeg het wel. :-)

    Isgoed hoor, ik hou je niet tegen. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Isgoed hoor, ik hou je niet tegen. ;d

    Ahaha, ik zou ook niet weten hoe je me zou moeten tegenhouden. 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Heb je het nou over mij of over die ''bitches''? ;x


    Over die bitches (:


    Alleen maar tranen van geluk

    JoJudicious schreef:
    (...)

    Als het je niet kan interesseren of je vrienden hebt, zou je niet eens op mijn reactie reageren. Het kan je dan toch niet schelen.


    Ik ben gemeen xoxo

    JoJudicious schreef:
    Zo ben ik nu eenmaal. Maar ik ben altijd al zo geweest, integendeel tot anderen. :-)


    't Is ook niet voor niks dat veel users je niet mogen.


    Numbers.

    KAK schreef:
    (...)
    Als het je niet kan interesseren of je vrienden hebt, zou je niet eens op mijn reactie reageren. Het kan je dan toch niet schelen.

    Ik héb vrienden. Maar het interesseert me gewoonweg niet wat jij, of iemand anders die mij niet kent, over me denkt. ;-) Je moet beter leren lezen, wijffie. Óf geen redenering neerzetten die je zelf niet eens begrijpt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    't Is ook niet voor niks dat veel users je niet mogen.

    Ja, dus? :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ja, dus? :-)


    Dus moet je vooral zo doorgaan. ;)


    Numbers.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik héb vrienden. Maar het interesseert me gewoonweg niet wat jij, of iemand anders die mij niet kent, over me denkt. ;-) Je moet beter leren lezen, wijffie. Óf geen redenering neerzetten die je zelf niet eens begrijpt.

    Vrienden die net zo schijnheilig zijn als jij bent zeker. Ga vooral zo door met je leven, dan kom je vast ver.


    Ik ben gemeen xoxo

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Dus moet je vooral zo doorgaan. ;)

    Sommige mensen maakt het niks uit hoe users over hun denken (krul) Het is toch maar op internet.
    - Ik spreek niet voor haar want hoe zij erover denkt weet ik ook niet :'D


    -

    @Somethnholic: Zoals ik al eerder zei:'Het kan mij gewoonweg niets schelen wat users hier op Quizlet over mij denken.'
    @KAK: Grappig dat jij denkt mij, en mijn vrienden, te kennen. Ik kom inderdaad ver. Al verder dan jij bent! ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    @Somethnholic: Zoals ik al eerder zei:'Het kan mij gewoonweg niets schelen wat users hier op Quizlet over mij denken.'
    @KAK: Grappig dat jij denkt mij, en mijn vrienden, te kennen. Ik kom inderdaad ver. Al verder dan jij bent! ;-)

    Hoe weet je dat als jij mij niet kent! Dan zeg je dat ik domme dingen zeg, maar jij zegt toch wel de stomste dingen. Om eerlijk te zijn vind ik jou een vieze kuthoer en denk ik dat jou vrienden net zo schijnheilig zijn als jij bent.
    Zeg ik het zo beter?


    Ik ben gemeen xoxo