• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen zou eerst eens moeten nadenken vooraleer ze iets zeggen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Miauw schreef:
    Dat ligt aan de situatie, in sommige situaties is het handiger om eerst te praten en dan te denken, maar meestal is het toch wel andersom (:


    Today will be Girl's Day party with you~

    Profusion schreef:
    Nee. Weg spontaniteit.
    Alleen zou het af en toe wel handig zijn als mensen eens gingen nadenken voordat ze belangrijke uitspraken gaan doen...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Miauw schreef:
    Dat ligt aan de situatie, in sommige situaties is het handiger om eerst te praten en dan te denken, maar meestal is het toch wel andersom (:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ghehe, die is van mij. Waat een eer, wat een eer. :9~
    Ik ben ermee eens.
    Je kwetst te veel mensen als je dat niet doet, meestal.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je denkt over wat je zegt, zal je minder snel domme dingen zeggen, aan de ene kant is dit positief, maar aan de andere kant is het altijd wel grappig als je zo van die dingen zegt. Het is BTW zeer moeilijk om altijd na te denken over wat je zegt ;D
    Oneens dus eigenlijk.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Soms is dit wel van toepassing :'D Maar niet altijd! Zoals de meeste zeggen, een beetje spontaniteit is wel fijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, in sommige gevallen wel. Maar niet altijd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Infinitum schreef:
    Er zijn momenten dat je dat wel echt moet doen. Als je bijv. als volwassene een bespreking met je baas hebt dan is dat wel handig (en als puber trouwens ook als je werk hebt, haha).
    Maar als het niet nodig is -zoals in melige situaties- dan is alle spontaniteit weg en zou het leven een stuk minder leuk zijn.


    Helemaal eens :Q


    In love with Gran Canaria

    eens,maar of we het doen?:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is geloof ik niet te doen :)


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk wel, maar zo zitten mensen niet in elkaar. Eerst doen en dan pas denken. En eigenlijk ben ik daar wel blij om, dat is ons overlevingsmechanisme :]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 11:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    GabyDeUser zei op 23 dec 2010 - 0:01:

    Teveel moeite. .


    Kill them with kindness.

    Eigenlijk zal je het wel moeten doen, ja. Maar als ik mezelf als voorbeeld zal nemen, dan zou ik eigenlijk néé moeten zeggen. Aangezien ik het zelf ook nooit doe. Ik denk meestal achteraf, en dat is juist het probleem. Haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Wordt de wereld saai van.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Profusion schreef:
    Nee. Weg spontaniteit.
    Alleen zou het af en toe wel handig zijn als mensen eens gingen nadenken voordat ze belangrijke uitspraken gaan doen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.