• Ik heb een vraagje. Ik heb een tijdje geleden een boek gelezen dat ging over een meisje die dood was gegaan en toen in de hemel terecht kwam. Ik weet niet meer hoe oud ze was maar als ze bijvoorbeeld 16 was, dan werd ze 15 en dan weer 14 enzovoort. Totdat je 1 jaar werd en dan ging je weer terug naar de aarde als een ander persoon. In de hemel beleefde ze van alles en zag ze ook haar oma (?) weer. Weet iemand misschien hoe dit boek heet? Ik ben het helemaal vergeten en ik zou het graag nog eens willen lezen.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Ik wou dat ik het wist! Lijkt me best een leuk boek.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mads schreef:
    Ik wou dat ik het wist! Lijkt me best een leuk boek.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het lijkt me een heel leuk boek maar ik heb echt geen idee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd, haha. Het lijkt mij wel een interessant boek!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh oke jammer, toch bedankt. Ik struin echt heel internet en leesplein af maar ik kan niets vinden. ):


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Als ik straks zin krijg, ga ik voor je googelen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Elsewhere (:

    Ik hou van google x'D

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:41 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Elsewhere (:

    Ik hou van google x'D



    Wauw, je bent duidelijk beter in zoeken dan ik. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yoda schreef:
    Elsewhere (:

    Ik hou van google x'D


    Dankje dankje dankje! Weet jij toevallig ook hoe die in het Nederlands heet? Kan ik nergens vinden. ;x
    Google haat mij denk ik.

    Laat maar weet het al. (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:46 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Dankje dankje dankje! Weet jij toevallig ook hoe die in het Nederlands heet? Kan ik nergens vinden. ;x


    Het was best een fijn leven (:

    edit; en 'Ergens' blijkbaar. Past wel beter bij de originele titel, haha.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:48 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nu nog kijken of ik hem op mn tablet kan krijgen ghehe.

    @Yoda ik zie ergens anders dat hij 'Ergens' heet? Heeft hij dan twee verschillende namen want het is wel van dezelfde schrijfster?

    Nu zie ik dat er eentje uit 2006 en eentje uit 2011 komt maar ze beginnen wel hetzelfde dus ik denk dat het gewoon dezelfde zijn.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:49 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Nu nog kijken of ik hem op mn tablet kan krijgen ghehe.

    @Yoda ik zie ergens anders dat hij 'Ergens' heet? Heeft hij dan twee verschillende namen want het is wel van dezelfde schrijfster?


    Ik had het net aangepast, ja ^^ Hij heeft twee verschillende titels ='D 'Ergens' past wel beter bij het origineel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik had het net aangepast, ja ^^ Hij heeft twee verschillende titels ='D 'Ergens' past wel beter bij het origineel.


    Ja klopt, ik ben blij dat ik hem heb gevonden! Dankjewel! Ik wou hem zo graag nog een keer lezen en aangezien wij nu geen lid meer zijn van de bibliotheek kon ik daar niet zoeken en moet ik hem ook nog proberen op mijn tablet te krijgen.


    La la la de de da la la de de da da dum.