• Mijn vriendin is al jaren bij een pleeggezin met haar zus. Nu, het pleeggezin die mishandelen haar mentaal en lichamelijk. Nu wil ze weglopen. Maar ze is pas elf! Ze vraagt me of ik manieren weet om te vluchten. Ze gaat namelijk naar haar echte moeder.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Vluchten is geen oplossing,maar ze moet wél over haar problemen praten en er iets aan doen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ze is 11!

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    En wie ben ik. Ik moedig haar niet aan. Ik probeer haar ervan te weerhouden. En soms heeft leeftijd er wel mee te maken. Ze is verlegen enzovoort.


    Ik geef alleen mijn mening, rustig. Ik val je niet aan. Het enige dat ik doe is mijn mening geven. Ik loop zelf ook bij Jeugdzorg en al langer dan jouw vriendin, dus ik weet wel waar ik over praat. Ik bedoel het ook niet slecht tegenover jouw vriendin of zo. Goed van je dat je haar niet aanmoedigt, trouwens.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:33 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik geef alleen mijn mening, rustig. Ik val je niet aan. Het enige dat ik doe is mijn mening geven. Ik loop zelf ook bij Jeugdzorg en al langer dan jouw vriendin, dus ik weet wel waar ik over praat. Ik bedoel het ook niet slecht tegenover jouw vriendin of zo. Goed van je dat je haar niet aanmoedigt, trouwens.


    Huh? Aanvallen. Nee hoor. Ik voel me niet aangevallen. Je mag heus je mening geven, dat is wat je toch bereikt na een topic te openen haha. Maar oké. Mijn vriendin zit daar al sinds haar 2de. Maar jij bent ouder, dus eh.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Bel eens naar de kinderen-jongerentelefoon,
    die helpen haar vast wel met haar probleem
    http://www.kjt.org/

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Huh? Aanvallen. Nee hoor. Ik voel me niet aangevallen. Je mag heus je mening geven, dat is wat je toch bereikt na een topic te openen haha. Maar oké. Mijn vriendin zit daar al sinds haar 2de. Maar jij bent ouder, dus eh.


    Ik loop sinds mijn 3e bij Jeugdzorg, ik word over twee maanden 16. Ook al een tijdje dus. Je reactie kwam op mijover alsof je boos was, vandaar. :') Maar als ze al vanaf haar 2e daar woont, had het al eerder moeten opvallen dat het niet goed gaat. Het pleeggezin waar ik heb gezeten, werd elke maand gecontroleerd. Maar ja, dat is overal anders, denk ik : p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nee even serieus. ze is 11.

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik loop sinds mijn 3e bij Jeugdzorg, ik word over twee maanden 16. Ook al een tijdje dus. Je reactie kwam op mijover alsof je boos was, vandaar. :') Maar als ze al vanaf haar 2e daar woont, had het al eerder moeten opvallen dat het niet goed gaat. Het pleeggezin waar ik heb gezeten, werd elke maand gecontroleerd. Maar ja, dat is overal anders, denk ik : p



    Inderdaad. Maar ze zat in een opvangcentrum. Oh nee, ben niet snel boos. Ja maar ze was toen nog maar een peuter, naarmate ze ouder werd, werd het almaar erger.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik zou proberen om er met je ouders over te praten, zodat ze wellicht tijdelijk bij jullie zou kunnen blijven en zodat je ouders dan contact met de Jeugdzorg zouden kunnen opnemen. Ik weet natuurlijk niet zeker of dit echt kan, maar hier is absoluut hulp van verstandige volwassenen bij nodig! Ze heeft bescherming en onderdak nodig. Voor een elf jarig meisje is de buitenwereld niet veilig. Misschien kun je de kindertelefoon voor haar bellen? Of vertel het aan de vertrouwenspersoon op school, samen met haar. In elk geval, haal er een vertrouwbare volwassene bij.
    Sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    loveprinses schreef:
    nee even serieus. ze is 11.


    *lacht* Mensen van elf kunnen wel goed voor zichzelf zorgen hoor. Niet dat ik haar plan aanmoedig, het tegenovergestelde. (krul)


    We love because he loved us first - John 4:19

    Stap gewoon naar de politie, zou ik zeggen. Ookal is dat makkenlijker gezegd dan gedaan. ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    weg lopen naar de politie zou ik zeggen. ik denk dat dat dan ff het beste is/

    btw ik wens haar veel sterkte (flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom heb ik het idee dat er sirieus niks aan het verhaal klopt?
    Beetje fake overkomen.

    Sorry maar zo denk ik er wel over.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Waarom heb ik het idee dat er sirieus niks aan het verhaal klopt?
    Beetje fake overkomen.

    Sorry maar zo denk ik er wel over.


    Dan geloof je het niet. Kan het niet dat een kind weg wil lopen? Ze zit pas in haar puberteit en heeft nogal last van haar hormonen. Ze zit niet op Jeugdzorg, heb ik vandaag van haar gehoord. Ze zat op internaat.


    We love because he loved us first - John 4:19

    ehhhhh weglopen lijk mij in deze situatie toch beter:$


    Shoganai i ne~