• Hi.. Ik ben bezig met een Tom story te maken.. En de quiz gaat over een meisje van 16jaar met een kindje.. Haar kindje heeft ze gehouden wat haar ouders helemaal niet wilde.. ze is naar een vriendin gegaan, en daar stalkt haar exvriend haar.
    Ik zit eraan te denken dat Tom de vader word van haar

    Hebben jullie nog ideetjes wat ik kan laten gebeuren??
    Laat het me ajb even weten

    M.V.G

    - Verkrachting? xD
    - Dat ze een beroep krijgt in een restaurant krijgt en TH ontmoet.
    - Verliefd
    - Zelfmoord


    xD

    Leuke ideetjes.. Maar ze gaat Tom al ontmoeten via een concert dat Maureen geregeld heeft.. maar in het restaurant is ook geen vekeer idee.

    Dat op een dag als ze weer gestalkt wordt&ze niet meer kan vluchten voor haar ex,dat Andreas haar redt,haar mee naar zijn huis neemt&zijn telefoonnummer geeft voor het geval dat,als ze dan op een dag weer gestalkt wordt belt ze Andreas,maar die neemt niet op,dan rent ze naar zijn huis&dan zijn Tom&Bill er&


    Lalalalalalalala.

    wat ik al een paar keer heb gedaan, maar ik heb die quizlet verwijderd.

    een van de tokio hotellers loopt de straat over,en je ziet dat er een vrachtwagen af komt rijden, je loopt de straat op, duwt th-lid weg en komt zelf onder de vrachtwagen. (A)

    Dat hebk zelf ooit is bedacht XD

    Dat is wel een leuk idee !! Zou je me daar een beetje mee kunnen helpen?

    wat ik al een paar keer heb gedaan, maar ik heb die quizlet verwijderd.

    een van de tokio hotellers loopt de straat over,en je ziet dat er een vrachtwagen af komt rijden, je loopt de straat op, duwt th-lid weg en komt zelf onder de vrachtwagen. (A)

    Dat hebk zelf ooit is bedacht XD



    Dat is onorigineel ¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Dat is wel een leuk idee !! Zou je me daar een beetje mee kunnen helpen?


    Wie?


    Lalalalalalalala.

    SWEETxQUEEN mag mijn helpen

    Dankje^^ ga je dan al rollen verdelen,of zullen we eerst even dan PB's sturen voor het idee?


    Lalalalalalalala.

    Meer ideetjes zijn zeker welkom!!

    Hopelijk snappen jullie de quiz een beetje!! Wat zwart is geschreven is het verhaal en wat grijs is haar dagboek!! Bedankt..

    http://www.quizlet.nl/serie/10820/a-mother-and-child-solitary-and-only/

    (...)


    Dat is onorigineel ¬¬'
    dankje ofzo ><


    (...)dankje ofzo ><




    Het is zo x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Het is zo x'D

    nouja. dan is het mar zo.
    i don't care.