• Weten jullie misschien een site over hoe een krultang er van binnen uit ziet en hoe het van binnen werkt?
    Ik moet daar een werkstuk over maken maar ik kan niks vinden..


    Ivar Oosterloo.

    Ogee. Ik moest 'ns een marktonderzoek houden, ook over die dingen. Ik kon amper iets erover vinden :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat je daar best eens naar een winkel voor gaat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Villain schreef:
    Ogee. Ik moest 'ns een marktonderzoek houden, ook over die dingen. Ik kon amper iets erover vinden :'D
    En toen heb ik nog geholpen -voelt zich trots- :Y). @OT Ik zou het niet weten sorry. Misschien kun je eens vragen aan Philipps of een ander merk dat ze maakt of ze je een folder kunnen sturen. meestal staat trouwens wel in de handleiding hoe zo'n ding werkt en soms staat hij dan ook voor een deel zeg maar 'doormidden gehakt' zodat je erin kunt kijken als het ware.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Ik zou wel naar de winkel kunnen gaan maar ik ben op dit moment ziek dus dat lijkt me beter van niet.(:


    Ivar Oosterloo.

    Pagan schreef:
    (...)
    En toen heb ik nog geholpen -voelt zich trots- :Y). @OT Ik zou het niet weten sorry. Misschien kun je eens vragen aan Philipps of een ander merk dat ze maakt of ze je een folder kunnen sturen. meestal staat trouwens wel in de handleiding hoe zo'n ding werkt en soms staat hij dan ook voor een deel zeg maar 'doormidden gehakt' zodat je erin kunt kijken als het ware.

    O. It is you. Ja, bedankt hoor ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    O. It is you. Ja, bedankt hoor ^^.
    Gheheh, was toch niet zo moeilijk te achterhalen :'D?

    @Rubenheld, wanneer moet je het afhebben? Anders ga je toch gewoon lekker als je beter bent! Beterschap!


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.