• Want.. Kirsten was op tv :Y). Was super gezellig tot ik belaagd werd door enge dronken brabanders. D: We stonden daar voor de camera om een nummer aan te vragen en we werden gelijk gebeld en kregen berichtjes van 'Wat moet jij nu met je smoel op tv?' Echt van 5 verschillende mensen. Dan verwacht je gewoon niet dat mensen op dat tijdstip nog tv aan het kijken zijn op een doordeweekse dag, haha. :Y)

    Iemand al met zijn hoofd op tv geweest door het glazen huis ofzo?


    EDIT: Al dan niet met het glazen huis, waar ben je dan wel mee op tv geweest :Y)?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 12:49 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet gezien haha :'D En nee, volgens mij ben ik nog nooit op tv geweest.


    -

    Ik ben wel op tv geweest, maar niet met het glazen huis ofzoiets. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Ik ben wel op tv geweest, maar niet met het glazen huis ofzoiets. :]
    Waarmee wel dan :Y)(nerd)?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 12:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Met Jetix haha. Of met onze regionale oproep

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Waarmee wel dan :Y)(Nerd)?


    Bij de EBBA Awards, toen kregen alle Cinema Bizarre fans een meet & greet en dat werd dus blijkbaar ook gefilmd. Mijn hoofd kwam zo vet groot in beeld toen ik dus aan Yu vroeg of ik met hem op de foto mocht en hoe dan die foto word gemaakt door een vrienden. Bwhaha, schrok me dood, wist echt niet dat het gefilmd was! 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    nee ik heb je niet gezien, terwijl ik toen nog wel zat te twijfelen of ik het zou gaan kijken. :'D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 12:52 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben op het jeugdjournaal geweest toen ik nog in noord-holland woonde. Echt al vreselijk lang geleden, volgensmij al 6 jaar. Hahaha, vreselijk was dat gewoon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, tijdens een finalewedstrijd van basketbal toen we helemaal losgingen op de tribune, dat kwam op studio sport :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Bij de EBBA Awards, toen kregen alle Cinema Bizarre fans een meet & greet en dat werd dus blijkbaar ook gefilmd. Mijn hoofd kwam zo vet groot in beeld toen ik dus aan Yu vroeg of ik met hem op de foto mocht en hoe dan die foto word gemaakt door een vrienden. Bwhaha, schrok me dood, wist echt niet dat het gefilmd was! 8D


    ja haha ik maakte toen een foto van Haar en toen kwamen we vol met onse smoel op tv, ik schrok me dood aha (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik lag toen lekker in bed (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Bij TH, 14 juni 2008. Heeeel erg op de achtergrond, lol. Ik zou mezelf nu al niet eens meer herkennen, toen was ik nog echt zo'n (w)emo :'D
    Dat werd later op 't Jeugdjournaal uitgezonden.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 16:04 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, met onze school.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, ik heb je wel gezien ja (: Vorig jaar was ik ook op tv bij SR (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    kun je het nog terug kijken of internet??


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben een keer op tv geweest toen ging zo'n gassie van zo'n onbekende zender een vraag stellen wat ik en mijn vriendinnen vonden van dieren die moesten werken in een circus ofzo


    Don't dream your life, but live your dream!