BEZETBEZETBEZET^^Maar ja mag hem zonder roll maken^^ ; als je Van Sex houdd^^
Mijn nieuwe Serie heet: The B word.[18+]
Jullie denken Vast , hejaa dat heeft ze zeker van The L word^^, haha klopt.
Maar dan niet lesbo’s nope , Bisexual^^ met TH
je komt er zo achter wat ik ermee bedoel :
Waar het over gaat: Trio , Trio , of met zen 4’en^^ dat is wat er in tom’s hoofd omgaat , Hij Valt niet alleen op vrouwen , maar daar is hij al lang weer over , dat heeft hij weer gemeen met bill , hun vriendinnen weten het , en gaan zelfs met elkaar + met elkaars partner , let’s have Se.., ow i mean Fun^^
Rollen:
Hoofdrol : SWEETxQUEEN
Hoofdrol 2: DoraTRASH
Bf Bill: xHIPPEKIP
Bf Tom:JOYCESTAR
En voor de rest heb ik niemand nodig^^
anders krijg ik wéér problemen met de rollen
Gimme Gimme:
Acting For:
Name:
Dislikes:
Zwakke plekje x](sleutelbeen,oorlel ofzo)
Hobby's:
photo:
Tekstje:
Ik Kies Niet De eerste,De beste+ niet gaan vragen of je hem hebt , dat haat ik!
BBB (ByebyeeBitchezz)
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- <i>Rollen..</i>
<i>Rollen..</i> - Quizzen promoten
-
26 aug 2008 - 1:2926 aug 2008 - 13:3126 aug 2008 - 13:38
zouden Dora&ik de hoofdrollen mogen,want wij zijn goede vriendinnen&zouden dan ook samen in de quiz willen(A)
Toch Dora?
Duhh! ='3
Als er iets is waar wij samen in moeten meespelen is het dit wel, x'D26 aug 2008 - 13:38NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG NOG
26 aug 2008 - 13:40Acting For:
Hoofdrol 2 of 1 x'D
Name:
Dora
Chocolate, Big Sunglasses, Uitgaan, sex o.0
Dislikes:
Wannabe's, insectjes
Onderaan mijn rug!
Hobby's:
Drummen, gitaar spelen, uitgaan, lezen
photo:
http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70013
Is deze goed?
Tekstje:
Helloo, suckers! Dora here!
Jupjup. I like chocolate soo mutch ö! Ik ben er dnek ik aan verslaafd. +Gitaar spelen. Ik doe bijna niets anders. Ohw ja, en ook zo dat winkelen. Bestaat er iets leukers? Natuurlijk, hot guys.
Jummie
Dis al die hoertjes die denken dat ze hét zijn, en van die piepkleine insectjes die mij prikken en waar ik gillend van wegren.
*Gniffel* x'D
Seeya x
Foto isgooedd<326 aug 2008 - 13:42Maar lieve schat x3
Mag Dora de andere rol?Lalalalalalalala.
26 aug 2008 - 13:42Acting For: BF Bill dan maar ^^
Name: Annelies
Likes: IceCream, Hello Kitty, chocolade, vrienden en muziek
Dislikes: Spinenn en insecten
Zwakke plekje x](sleutelbeen,oorlel ofzo)Uhmm sleutelbeen
Hobby's: Hiphop
photo: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087
Tekstje:
Haaii^^
Mijn naam is dus zoals je al gezien hebt Annelies en ik ben 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik aan dansen namelijk hiphop al zou je dat niet zeggen als je mijn uiterlijk ziet. Ik houd van Hello Kitty, chocolade, vrienden, muziek en IceCream maar ik heb een grote hekel aan spinnen en insecten. Gott zet dat nooit bij mij want ik gil heel de wereld bij elkaar! Nou, eigenlijk moet ik nu wel gaan!
Ciaoz(H)
Al dankjuu!26 aug 2008 - 13:43Yay x3
Dora rol krijgLalalalalalalala.
26 aug 2008 - 13:5026 aug 2008 - 14:06np
26 aug 2008 - 23:59heej, nog zin in een roll of hoe zit dat ?
27 aug 2008 - 0:05
Bf tom n_n ((ja ik kom weer zeure voor een rol ))
Gimme Gimme:
Acting For:
Bf tom.
Name:
Joyce.
Dislikes:
regen,spinnen
oorlel.
Hobby's:
shoppen.
photo:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6a/Robin_Wong_Photography_Bratz_024.jpg/220px-Robin_Wong_Photography_Bratz_024.jpg
Tekstje:
Heeej,mijn naam is joyce en ben 16 n_n eigenlijk valt er ni veel over mij te vertellen,buiten dat ik de bf van tom ben,en nja,men vrienden zijn de belangrijkste in mijn leven n_n <327 aug 2008 - 0:11Acting For:BF Tom
Name: Nickita
Dislikes:Mensen die denken dat ze alles zijn
Zwakke plekje x](sleutelbeen,oorlel ofzo) Mijn Nek
Hobby's: Skaten
photo:
http://nd.blog.cz/s/simpl-emo.blog.cz/obrazky/28295853.jpg
Tekstje:
Yo Dude Mijn Naam is Nickita
ik ben 18 jaar en de bf van tom
We kennen elkaar als zinds de kleuterklas
Ik sta altijd voor hem klaar en als je het niet kan hebben dat we vrienden zijn heb je maar lekker pech
Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af
Mzzl spreek julie
You can't touch music but music touch you
27 aug 2008 - 0:16
Bf tom n_n ((ja ik kom weer zeure voor een rol ))
Gimme Gimme:
Acting For:
Bf tom.
Name:
Joyce.
Dislikes:
regen,spinnen
oorlel.
Hobby's:
shoppen.
photo:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6a/Robin_Wong_Photography_Bratz_024.jpg/220px-Robin_Wong_Photography_Bratz_024.jpg
Tekstje:
Heeej,mijn naam is joyce en ben 16 n_n eigenlijk valt er ni veel over mij te vertellen,buiten dat ik de bf van tom ben,en nja,men vrienden zijn de belangrijkste in mijn leven n_n <3
en Joyce heeft heeemm<3 ^.^27 aug 2008 - 0:20Oooh ge bent een schat n_n
[maar da wiste ge wssl al ö]
Heee ma weet ge hoe grappig da verhaal er uit zie <327 aug 2008 - 0:24Oooh ge bent een schat n_n
[maar da wiste ge wssl al ö]
Heee ma weet ge hoe grappig da verhaal er uit zie <3
haha , ik em da eigelijk een beetje geript van 4 boys &nd 2 girls , mer omdat die ni verder gaat :[
en dat zo vet geil is , wou ik erook over schrijven
nu denk je vast ; o gott , dat kind is een vuile sexverslaafde