• Nou, ik heb soms het gevoel dat ik ehmm... Autisme ofzo heb..
    Maar dan wel een lichte vorm...
    Ik moet bijvoorbeeld altijd lijstjes maken voor wat ik ga doen.
    Als ik wakker word begin ik al een heel schema te maken in mijn hoofd van wat ik allemaal wil gaan doen en in welke volgorde...
    En als er vaak iets veranderd in mijn (bijna) standaard leefpatroon, ben ik zeg maar een beetje van slag....
    Ik ben ook altijd heel erg op tijd, zeg maar.
    Ik MOET gewoon op tijd zijn en als ik iets met iemand heb afgesproken en ze is nog maar een minuut te laat, dan begin ik al te denken: komt ze nou nog wel..
    En begin ik meteen weer mijn schema aan te passen...

    Om dit nog beetje nuttig te houden (krul)
    Heeft iemand ook wel eens zo'n gevoel
    En weet iemand misschien iets over autisme ofzo?

    (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ha heel herkenbaar! Wat jij zegt heb ik ook heel sterk, maar autisme heb ik niet althans nooit op getest en ze hebben het er ook nooit over gehad dus ik ga er gewoon van uit dat het niet zo is


    dream, dare, fly!

    Ik heb dat met die afspraken ook ja. Maar dat is bij mij meer faalangst ofzoiets. ;3

    Pomegranate schreef:
    Ha heel herkenbaar! Wat jij zegt heb ik ook heel sterk, maar autisme heb ik niet althans nooit op getest en ze hebben het er ook nooit over gehad dus ik ga er gewoon van uit dat het niet zo is
    haha, ben ik dus niet de enige (;
    Hmmm,, okeh (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Misschien ben je gewoon neurotisch, no offence, maar mijn vader heeft dat ook allemaal en die is erop gewezen dat hij een neuroot is.

    Scum schreef:
    De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Jij hebt geen autisme maar bent gewoon een controlefreak (:
    [en dat is geen belediging]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook van die tikken die niemand begrijpt, maarja ik denk dat iedereen wel een aantal vreemde trekjes heeft :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Scum schreef:
    De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar voor het derde levensjaar niet duidelijk zichtbaar.


    Nobody is perfect

    tsja, jij vind jezelf misschien een beetje weird hierom -of misschien ook niet?-
    maar kijk naar mij, ik ben geobsedeerd door bananen:S:S:S

    Bijna iedereen heeft trekjes van autisme, maar dat maakt je niet meteen een autist.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb autisme. nouja Lnd om precies te zijn. maar goed als jj denkt dat je dat heb. moiet je je laten testen. en ja dat kan heel eng zijn. maar ik heb toen mijn verzorger uit mogen keizen.

    Ik heb dat ook een beetje, maar mijn broer is autistisch (naja, hij heeft asperger, het is dus nogal licht) en ik weet dus niet of ik ook autistisch ben of dat ik gewoon een heleboel trekjes van hem heb overgenomen in mijn leven. Ik ga het niet laten testen want ik heb er niet echt last van ofzo.
    Als je het echt zeker wilt weten moet je het denk ik toch laten testen. Dat kan gewoon bij het ziekenhuis geloof ik.


    Alis volat propriis

    Haha, ja dat van dat schema ken ik :'D. Dat kan soms vreselijk zijn als het zo niet loopt, want ik had het dan zo uitgedacht en dan kon ik alles doen wat ik wilde en ook wat dingen die ik niet zo graag doe. Ik kan er wel tegen als ik plan om te studeren en dat dan niet doe omdat ik er geen zin in heb :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay