• Ik ben een maand geleden verhuist - 2 straten verderop xd - omdat het oude huis wordt afgebroken. En ik woonde daar 17 jaar, ben nog nooit verhuist, en dit is de eerste keer. Maar als ik zeg maar naar het dorp ga, of ik ga aan het werk, dan kom ik daar langs. En dan krijg ik zo'n raar gevoel als ik dan het oude huis zie. Ik vind het gewoon super raar dat ik dan daar niet meer woon. ;x Ik weet niet of het heimwee is, of ik nog lang moet wennen. Maar soms krijg ik gewoon een brok in mijn keel..
    Ik moest het even kwijt in iedergeval.

Heeft iemand dat ook ooit gehad?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Hestia schreef:
    nee ik verhuisde toen ik 10 maanden was :')

Haha ik ook ^^

Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

ik ben een keer of acht verhuisd (mijnsheerenland(klein kutdorpje in zuidholland)-vlissingen-warmenhuizen-amsterdam-sint pancras(klein kutdorpje in noordholland-alkmaar bij mijn moeder; bij mij vader heerhugowaard-heerhugowaard-heerhugowaard-heerhugowaard-heerhugowaard(telkens ander huis in dezelfde plaats))
    even tellen dat = 11 dus nog drie meer dan ik dacht. ja, ik ben verhuisexpert. en trouwens ook maak-je-nieuwe-kamer-binnen-twee-dagen-een-complete-klotezooiexpert.
    oeh dat vind ik een geniaal woord.
    succes met je heimwee.
    ps: leuk detail: bij mijn moeder kan ik vanuit mijn slaapkamerraam mijn vorige huis zien, aan de overkant van een soort meer. en dat huis voelt niet echt meer als thuis, want het is al drie jaar ofzo geleden verkocht. en ze hebben de kozijnen een andere kleur gegeven die ontzettend lelijk is, dus het lijkt niet meer als vroeger

[ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 23:43 ]

when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

1988 schreef:
    Dat is best wel normaal, ik heb dat ook heel erg gehad. Op een gegeven moment gaat het wel weg. Oke, bij mij heeft het 3 jaar geduurd, maar het gaat na een tijd weg, haha. Sterkte <3

Hope goes lost but never dies.

ik ben nog nooit verhuisd, maar ik snap je gevoel denk ik wel (krul)

ik ben 5 jaar geleden verhuisd.. Elke dag mis ik m'n oude woonplaats meer

My heart is yours and so am I