• Nouu ik was zo met me kauwgom aan het draaien en opeens zat het in me haar vast en me moeder ging er een heel stuk uit knippen ;(


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Awh, that sucks! ;o
    poor you;

    Volgende keer moet je er boter of pindakaas insmeren. Dan krijg je het er ook uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arme jij,
    maar hoe je het ook voor elkaar krijgt xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    WHUT? Dat zou ze écht niet mogen doen bij mij, joh. Ik zou het gewoon eruit prutsen-kammen-prutsen. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    that sucks, heb ik ook gehad =O


    --

    Sesamestreet schreef:
    WHUT? Dat zou ze écht niet mogen doen bij mij, joh. Ik zou het gewoon eruit prutsen-kammen-prutsen. (nerd)

    Bij mij deed ze het opeens uit het niets 'KNIP'
    Maar gelukkig zie je het niet. xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had eens een kam in m'n haar gedraaid *Kuch* Mijn slimste actie ever. Met als gevolg dat ik 'm er niet meer uit kreeg :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    had pindakaas gebruikt dan had je je haar nog!:(

    btw haar is heilig:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Villain schreef:
    Ik had eens een kan in m'n haar gedraaid *Kuch* Mijn slimste actie ever. Met als gevolg dat ik 'm er niet meer uit kreeg :'D

    Bedoel je nu 'kan' of kam? -klein verschil ofzo. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Villain schreef:
    Ik had eens een kam in m'n haar gedraaid *Kuch* Mijn slimste actie ever. Met als gevolg dat ik 'm er niet meer uit kreeg :'D


    They fell in love, didn't they?

    Villain schreef:
    Ik had eens een kan in m'n haar gedraaid *Kuch* Mijn slimste actie ever. Met als gevolg dat ik 'm er niet meer uit kreeg :'D


    Dat had een vriendin van mij!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij mij had er eens iemand kauwgum in mijn haar gegooid. Ik ben toen gelijk naar de wc's gelopen en heb zeker veertig minuten onder de kraan gehangen om het er uit te krijgen. Het ging er gelukkig wel uit. Mijn haar is sowieso heilig, dus er mag écht niet zomaar aangeknipt worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is vervelend. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villain schreef:
    Ik had eens een kan in m'n haar gedraaid *Kuch* Mijn slimste actie ever. Met als gevolg dat ik 'm er niet meer uit kreeg :'D


    Zo'n ronde?:O
    DAT HAD IK OOk, :O

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Bedoel je nu 'kan' of kam? -klein verschil ofzo. (nerd)

    Ja, joh. Ik draai dagelijks kannen in m'n haar! Haha, moet 'kam' zijn XD


    "I shut my eyes in order to see.'