• Ondanks eerdere verklaringen van Selena Gomez dat zij en Justin Bieber alleen maar vrienden zijn, zijn de twee toch weer gespot tijdens een romantisch tochtje in Miami Beach.

    Er wordt veel gespeculeerd over wie nou het vriendinnetje van JB zou zijn. Is het Selena of misschien toch Jasmine Villegas, de zangeres uit zijn voorprogramma? Eerder liet Gomez weten het erg goed te kunnen vinden met Bieber, maar dat het echt alleen vriendschap is. Of dat waar is valt te betwijfelen, toen zij tijdens hun wandeling doorkregen dat de paparazzi hun had gezien, vluchtten ze naar hun hotel.

    Volgens een bron hebben de twee wel degelijk een relatie. "Het zou zijn populariteit geen goed doen, wanneer Justin een vriendinnetje heeft. Daarom heeft zijn manager hem verteld het niet publiekelijk te maken, dus doen ze alsof er niets aan de hand is. Maar ze zijn onafscheidelijk."

    Bron Showbizznewz.nl


    wat denken jullie ??

    ik vind ze wel goed met elkaar maar ocharme Selena. ze gaat 1000 dreigmails krijgen van de beliebers x'D

    ach die fans van justin moeten het hem gewoon gunnen en zich niet aanstellen!

    ik ben blij voor ze.

    is selina niet ouder ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    is selina niet ouder ?



    ja maar ach. liefde is liefde.

    Seel schreef:
    is selina niet ouder ?

    1 het is Selena ;)
    2 2 jaar zelf :D

    Justin zou moeten daten met een normaal, niet-famous meisje dat hem weer even down-to-earth kan brengen.


    Hope goes lost but never dies.

    justin heeft al een vriendin (jammer)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dude het zijn roddels.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niemand weet of het zo is, alleen Selena en hij zelf...
    Get over it

    Als het waar is snap ik niet wat ze in hem ziet, ze kan veel mooier krijgen :)
    mijn mening


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind het geen mooi koppel (cat)
    Ik hoop dat het een roddel is :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laten we hopen dat het een leuke roddel is want ik hoop nogsteeds op Taylor Lautner & Selena Gomez. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wallflower schreef:
    Justin zou moeten daten met een normaal, niet-famous meisje dat hem weer even down-to-earth kan brengen.

    Totally agree.

    Wallflower schreef:
    Justin zou moeten daten met een normaal, niet-famous meisje dat hem weer even down-to-earth kan brengen.

    Idd, by the way ik vind selena gomez vreselijk.. :S


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Laska schreef:
    Dude het zijn roddels.


    indd


    Nobody is perfect

    hoe weten juilie nu weer dat het roddels zijn. ik wacht het af.