• Laatste tijd kom ik er achter dat veel mensen s'avonds sit-ups doen, werken aan hun buikspieren en wat gaan opdrukken.
    Daarom dit kleine vragenlijstje wat voor sommige van toepassing is.

Doe jij dit soort dingen?
    Waarneer doe jij dit?
    Waarom?
    Hoe vaak ? (lees: hoevaak buikspieren, hoevaak rugspieren, hoevaak opdrukken etcetera)

[ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:14 ]

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Doe het nu eigenlijk nooit meer, ga er vanavond meteen weer mee beginnen. Wat ik altijd deed;

Doe jij dit soort dingen? Deed en ga ik dus weer doen.
    Waarneer doe jij dit? 's ochtends óf 's avonds, maar net wanneer ik er zin in heb
    Waarom? Omdat ik een strakkere buik wil
    Hoe vaak ? 50x ~ik doe alleen van die buikspieroefeningen

You try so hard not trying to try so hard.

Doe jij dit soort dingen? Deed buikspieroefningen
    Waarneer doe jij dit? Elke dag, wanneer het uitkwam
    Waarom? Omdat ik eerst heel erg dwangneurose had en het van mezelf moest. En ook om mijn buik zo mooier te laten lijken
    Hoe vaak? Te vaak, 100 keer buikspieroefeningen. Maar ben er nu mee gestopt omdat het niet echt goed voor mijn rug vond worden. Ik heb het minsten zo'n 1 of 2 jaar gedaan.

[ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 14:41 ]

<3

Doe jij dit soort dingen? nou, ik had me voorgenomen om er in 2010 mee te beginnen maar ik heb het uitgesteld en nog steeds niet gedaan (A)
    Waarneer doe jij dit?ik denk 's avonds of 's ochtends..
    ik denk dat ik nu alvast ga beginnen, en in 2011 ga ik door, het wordt een van mijn duizenden goede voornemens die ik allemaal (ahumm) ga doen (:
    Waarom? het is gezond en ik voel dat er steeds meer vet bijkomt, dus :Y)
    Hoe vaak ? (lees: hoevaak buikspieren, hoevaak rugspieren, hoevaak opdrukken etcetera)ik begin met 1x opdrukkenm ga ik eens proberen, en 5 sit-ups en dan steeds meer (:

hopelijk houd ik me eraan(A)

[ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:33 ]

Me so good.

Doe jij dit soort dingen? Nooit
    Waarneer doe jij dit? Nooit
    Waarom? omdat ik daar geen zin in heb
    Hoe vaak? 0 keer XD

--

Op alle vragen nee. Ik ga alleen traprennen en op de hometrainer.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Spain schreef:
    Op alle vragen nee. Ik ga alleen traprennen en op de hometrainer.

haha vroeger had ik altijd zo´n schema. 12.00 / koekje nemen, 12.15 - trap 5 keer op en af rennen.
    maar dat werden d´r altijd maar 2 of gewoon niet. ik kan mezelf niet aansporen tot dat soort dingen als ik ook iets superleuks kan doen (krul)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room