• Echt waar, ik heb nu gewoon vier stalkers tegelijkertijd!
    Er zit een jongen bij die ik al heel lang ken en die op msn de hele tijd probeert me te overtuigen dat hij de ware voor mij is ofzo, een andere is een of andere gast van 18 die erotisch met mij wil chatten (ik heb deze beiden al verwijderd maar ze zijn nu beide mailtjes naar me aan het sturen, enorm vervelend), mijn ex stuurt mij steeds mailtjes dat hij me zo mist en noemt allemaal dingen die hij nog graag met mij wil doen, en de vierde stuurt steeds smsjes. Ik heb ze allemaal geprobeerd uit te leggen dat ik dit niet leuk vind, maar het helpt niks.

    Heeft iemand dit ook (gehad) en weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    overal van verwijderen ;)

    En als je mails versturen kun je die als spam aangeven en dan krijg je ze niet meer dacht ik

    En op mobiel kun je hun nummer als het goed is op een soort van blokeer lijst zetten ( kan iig wel als je samsung star hebt )


    I solemny swear i am up to no good

    Niet op reageren, zou ik doen.

    Ik had dat ook eens. Een gast die met me wou afspreken en ik met m'n stomme kop had nog 'ja' gezegd ook. Uiteindelijk heb ik toch gezegd dat ik het liever niet wou. Nu hij een vriendin heeft laat ie nooit meer wat van zich horen. Ik dacht: vuile flikker, dus je wou alleen maar iemand naaien. Nou, ik laat me niet zo snel naaien, bad luck for you.


    No growth of the heart is ever a waste

    Negeren en niks meer uitleggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb een jongen en die stalt me_O_ nou eigenlijk 2 of 3.

    Eentje die kijkt me altijd na, en kijkt naar m'n borsten en kont.
    De anders loopt me telkens achterna als ik m'n kranten loop in m'n wijk.
    En de laatste achtervolgt me in school_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Qlimax schreef:
    Negeren en niks meer uitleggen.


    Nobody is perfect

    Ik heb ook weleens van zulke mensen achter me aan gehad :/ Misselijkmakend.


    "I shut my eyes in order to see.'