• De stelling van vandaag luidt:
    De meeste mensen vergeten waar kerst werkelijk om gaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens. geen uitleg bij nodig aangezien alles al is gezegd (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 11:23 ]


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    WMod schreef:
    Oneens, Ik denk dat mensen het niet echt vergeten maar er gewoon niks meer om geven


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou om wat gaat het dan?
    Bij mij is kerstmis gewoon een feest en dan krijg je kadotjes en dan sneeuwt het normaal.
    Dat is voor mij kerstmis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat, dat voor ieder mens anders is, de kerstgedachte. Dat is ook de reden waarom ik het niet met deze stelling eens ben, ik word er een beetje gek van dat mensen andere mensen dwingen om alles te doen zoals dat volgens hun het beste is. Doe wat je wilt en maak je alsjeblieft geen zorgen om wat anderen doen; dat is hun zorg.


    Life is hard and then we die

    de meeste mensen lijken het alleen te doen om cadeautjes enz.
    ik en mijn ouders vieren het niet maar het gaat om de gedacht. vroeger bidden ik nog wel eens rond deze tijd om alles beter te laten worden. maar wel doet wat iedereen nog het samen. in deze tijd moeten we andere helpen maar begin klein.
    als iedereen om je heen blij is dan is het leven ook een stuk vrolijker. en sommige hebben wel gelijk, meteen na kerst wordt alles weer vergeten.


    you can change your futur but not your past, remember

    mensen zijn wel de Kerstgedachte vergeten denk ik.
    Zelf vieren wij wel Kerst met de Kerstgedachte maar natuurlijk ook gewoon met een boom en cadeaus.

    Ik ben het eens


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, ik denk het. Ik bedoel Kerst is een gelovig feest, en ik moet ook altijd mee naar de Kerk en ik vind dat ook juist, ik bedoel Kerst gaat niet alleen om cadeautjes, maar ook om gezelligheid en geloof.


    live the life you love

    Oneens. Voor sommige mensen betekent Kerst gewoon meer als anderen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    WBitch schreef:
    Eens,
    Mensen vergeten soms de echte kerst gedachtes en de kerst bedoelingen. Kerst is een gelovig feest en ook al geloof je het niet je viert het meestal toch wel. Het gaat ook om de gezelligheid en om een keer iets aardigs voor elkaar doen.
    En dat is juist het punt,
    Mensen vergeten af en teo dat ze niet alleen op de wereld zijn.
    Ik geef bijvoorbeeld ieder jaar heel mijn klas een kerst kaart. EN vandaag vroeg een jonge bij mij uit de klas: 'Waarom geef jij eigenlijk die kneusjes ook wat?'
    Ik zei daarop: 'Iedereen is iedereen niemand uitgezonderdt.'

    En daar gaat kerst om. Iets goed doen voor elkaar. En niet de kado's (cat)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Eens. Maar ik vind het niet erg...


    Je moet worden wie je bent.

    Bullshit schreef:
    Mij maakt het niet zo veel uit. Ik vind het niet heel waardevol als mensen een paar dagen schijnheilig gaan doen en vrede verspreiden, om het een week later allemaal weer te vergeten.
    Voor mij is kerst gewoon gezellig samen zijn met mijn broers en zussen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het een beetje een rare stelling. ik denk niet dat kerst nog écht draait over geloof.


    Fooled ya!

    Ik denk dat iedereen zijn eigen betekenis eraan geeft. De een doet het om samen met familie te zijn, de ander vanwege Jezus.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ben er wel een beetje mee eens


    Kill them with kindness.

    Ja, het gaat meer om de cadeautjes en het samenzijn, dan om Jezus, onze leerkracht zei: 'Denk eraan als die dag er is.' Echt ni, ik ben ni gelovig..


    Keep calm and love Zayn Malik =)