• ... heeft (ooit) psychologische problemen (gehad)? gwn rondvraagje, om te weten hoe erg het staat met de mensen tegenwoordig.

    ikzelf best wel wat xD

    jullie?

    ps, dit kwam gwn ff in me op, dit is geen zieligheidstopic zoals men vorige. oh, als je niet wilt vermelden wat je hebt of had, hoeft niet hoor xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1988 schreef:
    (...)
    Sommige problemen zijn te pijnlijk om hier gezellig rond te bezuinen.


    Inderdaad, helemaal mee eens.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    NikkiPedia schreef:
    Zo, lekkere mensen hier (cat)
    Volgens mij ben ik best normaal.

    O wacht, ik bedoelde, ik voel me best normaal.

    Aardig.

    TheFair schreef:
    (...)

    Inderdaad, helemaal mee eens.

    ik zeg ook enkel de dingen waarvan ik mee begin te leren leven, andere dingen zijn moeilijker om over te praten. nouja, als iemand ooi eens lekker zn verhaal wilt doen... (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)
    ik zeg ook enkel de dingen waarvan ik mee begin te leren leven, andere dingen zijn moeilijker om over te praten. nouja, als iemand ooi eens lekker zn verhaal wilt doen... (flower)

    Het was (neem ik aan) ook niet rot bedoeld hoor, haha. (Toch nog een beetje humor in dit sadness topic? Lol)

    1988 schreef:
    (...)
    Het was (neem ik aan) ook niet rot bedoeld hoor, haha. (Toch nog een beetje humor in dit sadness topic? Lol)


    ik weet zelf dat het niet rottig bedoelt was joh xD ha, nog zo'n ding: mijn extreme moodswings XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1988 schreef:
    (...)
    Sommige problemen zijn te pijnlijk om hier gezellig rond te bezuinen.

    Ja.. en het kutte is vooral het etiket dat mensen op je plakken, zo ook dokters op mij. Nu ben ik al zo'n beetje m'n hele leven bezig om mezelf ervan te overtuigen dat ik het leven wel aankan en dat die dokters gewoon zeiken so yeah.. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ''Hoe erg het staat''? Dat klopt echt niet, andere mensen kunnen je ook problemen geven waardoor je anders gaat denken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja.. en het kutte is vooral het etiket dat mensen op je plakken, zo ook dokters op mij. Nu ben ik al zo'n beetje m'n hele leven bezig om mezelf ervan te overtuigen dat ik het leven wel aankan en dat die dokters gewoon zeiken so yeah.. :']

    ik heb mezelf als 9 jarig kind uit therapie gelogen omdat die therapeuten me als n kleuter behandelden -_-'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik had een eetstoornis, maar zonder psygologische hulp ben ik daar vanaf gekomen. Om eerlijk te zijn voel ik mezelf af en toe nog steeds dik, maar tegenwoordig kan ik die gedachte veel makkelijker wegpushen dan vroeger. Mijn vriend heeft me daar ontzettend mee geholpen.
    Nu loop ik bij een psygoloog voor hooggevoelig zijn, heb dinsdag mijn derde therapie. Omdat ik hooggevoelig ben, vertrouwen mensen mij vrij vlug (in het echt dan, want op internet zeg ik veel makkelijk wat ik eerlijk vind en ben ik gewoon een trut) en weet ik redelijk veel problemen van mensen. Helaas ben ik vroeger ontzettend gepest, zijn beide opa's van mij dood en is een oma ontzettend dement. Alles kan ik niet zo goed verwerken en ik krijg woedeaanvallen, huilaanvallen en ik voel me lichamelijk gewoon een wrak.
    Doordat ik hooggevoelig ben, vang ik dingen uit de buitenwereld ook veel beter op. Geluiden, licht.. Ik kan me aan de kleinste dingen ontzettend irriteren, maar ik kan ook van de kleinste dingen genieten.
    Ik moet alleen nog leren met mezelf om te gaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Nee, niet meer dan een normaal iemand.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Pointless schreef:
    Ja en ik ben nog niet helemaal 'genezen'.


    Hope goes lost but never dies.

    KAK schreef:
    Ik had een eetstoornis, maar zonder psygologische hulp ben ik daar vanaf gekomen. Om eerlijk te zijn voel ik mezelf af en toe nog steeds dik, maar tegenwoordig kan ik die gedachte veel makkelijker wegpushen dan vroeger. Mijn vriend heeft me daar ontzettend mee geholpen.
    Nu loop ik bij een psygoloog voor hooggevoelig zijn, heb dinsdag mijn derde therapie. Omdat ik hooggevoelig ben, vertrouwen mensen mij vrij vlug (in het echt dan, want op internet zeg ik veel makkelijk wat ik eerlijk vind en ben ik gewoon een trut) en weet ik redelijk veel problemen van mensen. Helaas ben ik vroeger ontzettend gepest, zijn beide opa's van mij dood en is een oma ontzettend dement. Alles kan ik niet zo goed verwerken en ik krijg woedeaanvallen, huilaanvallen en ik voel me lichamelijk gewoon een wrak.
    Doordat ik hooggevoelig ben, vang ik dingen uit de buitenwereld ook veel beter op. Geluiden, licht.. Ik kan me aan de kleinste dingen ontzettend irriteren, maar ik kan ook van de kleinste dingen genieten.
    Ik moet alleen nog leren met mezelf om te gaan.


    volgens mij is dat laatste bij iedereen het grootste problem, ermee leren leven met hoe je bent.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja.. en het kutte is vooral het etiket dat mensen op je plakken, zo ook dokters op mij. Nu ben ik al zo'n beetje m'n hele leven bezig om mezelf ervan te overtuigen dat ik het leven wel aankan en dat die dokters gewoon zeiken so yeah.. :']

    Totally agree.

    Tanzdiktator schreef:
    Dat gaat niemand aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NikkiPedia schreef:
    Zo, lekkere mensen hier (cat)
    Volgens mij ben ik best normaal.

    O wacht, ik bedoelde, ik voel me best normaal.

    vind ik ook..


    Keep calm and love Zayn Malik =)