• Leuk,leuk.

    Bedankt voor de leuke mededelingen,. Daaruit blijk ik de meest vaagste, belachelijkste idiootste licht geraaktste koppigste kutste user te zijn. Weetje als je me haar, daar zit ik niet mee, vind je me kut fine for me. Maar zeg het dan right into my face. Ga niet lullig in een topic over me zitten lullen, ga niet mensen uitdagen. GA NIET ZEGGEN DAT JE ME KENT. Het is alvast wel bekent dat ik en Renee ruzie hebben, ineens blijkt iedereen te weten waarover, ook al weet niemand dat echt. Niemand weet ook maar iets over mij, dus oordeel niet al te snel. Vergeven doe ik je nu helemaal niet meer,

    Bij elke ruzie moet mijn naam genoemd worden. Ivy dit Aivee dat. Hou je bek over me, laat me er buiten, vecht het lekker met jezelf uit. Maar niet met mij. En als het alleen maar lukt om mij bij ruzies te betrekken, vergeet dan gewoon liever mijn naam. Daag niet mijn vrienden uit, en geef ze zeker geen ban omdat ze mij verdedigden. Het kan me allemaal geen fuck meer schelen, doe maar lekker schijnheilig. Bitch wat ben jij schijnheilig.

    SCREW YOU!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    What the hell,
    ik kan niet volgen, maar dat doet er niet toe. Djezus, waar bemoeien mensen zich toch mee n_n


    -

    O.O Ivy is pissed. Nu heeft diegene een probleem [a]
    En hunn, er was volgens my maar 1 persoon die telkens jou naam in dat topic noemde,.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    O.O Ivy is pissed. Nu heeft diegene een probleem [a]

    Wil je ook ruzie? Ze heeft het verdiend, mij kut vinden mag je, maar zeg het dan tegen me, en ga ook niet lullig doen met een fake account. want ik kom er heus wel achter wie je bent.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wou TOMSDICK laten weten dat er een volgende quiz is van mijn serie en ik klikte op haar link en er stond toen op dat ze was gebant. Dom dus. Spijtig voor jou. Ik weet niets van die ruzie af en moet het ook niet weten het zijn mijn zaken niet. Ik kies ook voor niemand partij.
    xxx


    I found myself in Wonderland.

    bedankt, steek iedereen maar tegen me op!


    I stole the diamonds from your eyes.™

    bedankt, steek iedereen maar tegen me op!

    Ik doe niets, je mag het weten. Zeg me dan nu zo hier dat je me een kutkind vidn, zeg het tegen me, nu ik er bij ben. Maar niet zo gouw ik dat rode rondje op mijn profiel heb staan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maak je er toch niet zo druk of, en verdoe geen aandacht aan die mensen die zo achterbals doen, ik negeer het ook altijd

    (...)
    Wil je ook ruzie? Ze heeft het verdiend, mij kut vinden mag je, maar zeg het dan tegen me, en ga ook niet lullig doen met een fake account. want ik kom er heus wel achter wie je bent.

    O.o
    -rent weg-
    I don't want to fight with u.
    Daar ben ik veels te schyterig voor, en ik verlies toch wel. Dude, dat laatste klonk alsof je het tegen mý had.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PPfff... Ivy, en ensemble. Geen ruzie veroorzaken --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    O.o
    -rent weg-
    I don't want to fight with u.
    Daar ben ik veels te schyterig voor, en ik verlies toch wel. Dude, dat laatste klonk alsof je het tegen mý had.

    Ik heb het niet ove rjou, ik heb het over iemand anders, en diegene weet heel goed, dat ik haar bedoel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ivy heeft gesproken.
    nou weetje meisje, ik hou lekker wel ontzettend veel van jou. <3

    bedankt, steek iedereen maar tegen me op!

    dit bedoel ik niet ruzie zoekend, maar is dát niet precies waar jij gisteravond mee bezig was?

    (...)
    Ik doe niets, je mag het weten. Zeg me dan nu zo hier dat je me een kutkind vidn, zeg het tegen me, nu ik er bij ben. Maar niet zo gouw ik dat rode rondje op mijn profiel heb staan.

    ik zei alleen dat je koppig was! ik heb niet gezegt dat je een kut kind bent dus hou je mond daarover, die dingen heb ik niet gezegd en dat Char door mij is gebant is der eigen schuld.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    (...)
    ik zei alleen dat je koppig was! ik heb niet gezegt dat je een kut kind bent dus hou je mond daarover, die dingen heb ik niet gezegd en dat Char door mij is gebant is der eigen schuld.

    Had je me ook niet idioot of was het nou belachelijk genoemd.

    Ja dat heb je ook.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IS CHAR GEBANT?


    -