• Ik ben nu bezig met economie, met de speltheorie en vat er echt niets van. Ik zit nu zo zwaar bij mijzelf te denken: waarom heb ik niet gezellig scheikunde gedaan? Argh!

    Heeft iemand anders dit ook, spijt van een vakkeuze?


    I am an idiot, I move.

    uhu, waarom de hell heb ik Fráns gekozen?
    Maar ik wist niet wat ik anders moest kiezen ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eerder spijt van school keuzes dan vak keuzes.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    In België kan je geen vak kiezen, moet je een hele richting kiezen met vaste vakken in :'D.
    Dus nee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee niet echt, soms denk ik ''Whaaah! Natuur en Scheikunde, waarom maken jullie mijn leven zo moeilijk.'' Maar uiteindelijk valt het allemaal wel weer mee. (krul)


    Everything is worse without music.

    Vengeance schreef:
    Eerder spijt van school keuzes dan vak keuzes.


    Ik zit met een gemengd gevoel. Ik zit niet echt met spijt omdat ik naar een bepaalde school ging, maar ik kon er maar 4 jaar verblijven (en nu moet ik mijn laatste twee jaren in een andere school doen en ik ben de enige in m'n richting die nog verder wou doen).

    Dus zit ik wel met wat spijt, want als ik al 4 jaar lang naar die school ging waar ik nu zat zou ik me er al veel meer thuis voelen. Maar dan had ik nooit m'n BF ontmoet :Y).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Economie is sws een vak die ik volgend jaar niet ga kiezen. Daar suck ik écht in. Ik had vorig jaar alleen maar onvoldoendes, gelukkig heb ik dat dit jaar niet meer -.-
    Succes!


    I live for the applause, you will die for it.

    Wiskunde. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Frans! :Y)


    ars moriendi

    OHMYGEORG schreef:
    Wiskunde. (krul)

    Nee, gelukkig (nog) niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dwaallicht schreef:
    (...)

    Ik zit met een gemengd gevoel. Ik zit niet echt met spijt omdat ik naar een bepaalde school ging, maar ik kon er maar 4 jaar verblijven (en nu moet ik mijn laatste twee jaren in een andere school doen en ik ben de enige in m'n richting die nog verder wou doen).

    Dus zit ik wel met wat spijt, want als ik al 4 jaar lang naar die school ging waar ik nu zat zou ik me er al veel meer thuis voelen. Maar dan had ik nooit m'n BF ontmoet :Y).


    Ik heb nog nooit op 'leuke' scholen gezeten. Maar dat is ook wel een ander verhaal.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    OHMYGEORG schreef:
    Wiskunde. (krul)


    Het is jammer genoeg verplicht bij mij ):

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:43 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Scheikunde en Duits. Ik kan niet kiezen welke ik erger vind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan geen vakken zelf uitkiezen :'D


    -

    Volgend jaar ben ik van plan economie te doen :'D en ik laat scheikunde juist vallen:Y)