• De stelling van vandaag luidt:
    Wat ik ben, bepaal ik zelf door de keuzes die ik maak en de dingen die ik doe

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pff, lastig. Ten eerste: dit doet me denken aan Perkamentus. 'En daarin verschil jij van Voldemort, door de keuzes die je maakt Harry!'. of zoiets. -a- En ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Wat je ook ooit hebt besloten, wat je ook ooit hebt beslist; ze hebben je gemaakt tot de persoon die je nu bent.


    It's time to be happy again.

    Deels.
    Groten deels.
    Maar aan bepaalde dingen kan je nu eenmaal niets veranderen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 0:35 ]


    effort never betrays you

    Frappucino schreef:
    Pff, lastig. Ten eerste: dit doet me denken aan Perkamentus. 'En daarin verschil jij van Voldemort, door de keuzes die je maakt Harry!'. of zoiets. -a- En ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Wat je ook ooit hebt besloten, wat je ook ooit hebt beslist; ze hebben je gemaakt tot de persoon die je nu bent.


    Nu je het zegt...

    Grotendeels eens, maar sommige dingen zijn aangeboren, en daar kun je niets aan veranderen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 6:55 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Oneens. Je hebt het grotendeels wel in eigen handen, maar je omgeving, school, werk en mensen om je heen maken je ook tot wat je bent.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Soms wel. Maar soms kan je er niks aan doen hoe het leven loopt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De keuzes die je maakt bepalen eerder wie je bent, dan wat je bent.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wel ja, maar voor anderen ligt dat vaak anders.


    Life is hard and then we die

    Frappucino schreef:
    Pff, lastig. Ten eerste: dit doet me denken aan Perkamentus. 'En daarin verschil jij van Voldemort, door de keuzes die je maakt Harry!'. of zoiets. -a- En ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Wat je ook ooit hebt besloten, wat je ook ooit hebt beslist; ze hebben je gemaakt tot de persoon die je nu bent.

    somsxD


    i have a busy life

    ik ben het met Frappucino eens

    (Y)


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Alles wat je doet heeft een reden. En alle redenen maken je tot wie je bent.


    Alleen maar tranen van geluk

    Frappucino schreef:
    Pff, lastig. Ten eerste: dit doet me denken aan Perkamentus. 'En daarin verschil jij van Voldemort, door de keuzes die je maakt Harry!'. of zoiets. -a- En ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Wat je ook ooit hebt besloten, wat je ook ooit hebt beslist; ze hebben je gemaakt tot de persoon die je nu bent.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Eens


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frappucino schreef:
    Pff, lastig. Ten eerste: dit doet me denken aan Perkamentus. 'En daarin verschil jij van Voldemort, door de keuzes die je maakt Harry!'. of zoiets. -a- En ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Wat je ook ooit hebt besloten, wat je ook ooit hebt beslist; ze hebben je gemaakt tot de persoon die je nu bent.


    Geniaaal!


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    soms


    A woman's best make up is her smile