• ..Want ik heb morgen een gala en daarvoor heb ik dus nieuwe pumps gekocht.
    Nu heb ik dus pumps met naaldhakken van 11 cm, hahaha. Ik ben ze nu aan het inlopen en ik krijg nu al last van mijn voeten, hahaha.
    Ik wed dat ik morgen minstens één keer omval, ghehe. Maar nu ben ik in ieder geval 1.71. Dus daar gaat het om! :'D

    Wat ik me nu afvraag: Hoe hoog zijn jullie hoogste pumps/iets anders met hakken, als jullie die hebben? (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 20:52 ]

    Die van mij zijn 15 cm.
    Maar op hakken op gala is fout, echt, ik kon de volgende dag niet meer lopen, en dat terwijl ik toch wel dagelijks op hakken loop. Haha toch maar wel doen, iedereen doet het eigenlijk en het is mooier.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Die van mij zijn 15 cm.
    Maar op hakken op gala is fout, echt, ik kon de volgende dag niet meer lopen, en dat terwijl ik toch wel dagelijks op hakken loop. Haha toch maar wel doen, iedereen doet het eigenlijk en het is mooier.


    Haha, ja. Ik ben bang dat ik ook vreselijke last van mijn voeten krijg. Aangezien ik de dag erna nog een gala heb. Maar het staat inderdaad wel mooier onder een jurk, dus tsja. (:
    En wow, 15 cm is wel heel hoog, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 20:55 ]

    Ik haat hakken, ik heb de hele avond zonder gedanst vorig jaar. En op het einde klom ik als een boer over het hek van school met kappotte kousen haha.

    Ik ging vorig jaar met hakken van 14 cm naar het schoolgala enna drie uur kreeg ik pijn. Dus heb ik ze uitgedaan en op de voeten van mijn date gestaan tijdens het dansen. Dat was leuk! En romantisch hoewel mijn date gewoon maar mijn beste vriend door weer en wind was..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eh, ik heb hakschoenen - veel keus had ik niet - voor het gala en daarna heb ik ze een of twee keer aan gehad. Geen idee hoe hoog ze waren, maar zeker geen 11 centimeter.

    Ik snap eigenlijk ook niet waarom vrouwen zich met die dingen kwellen. Je kan op talloze manieren mooi zijn, waarom nu met hakken rondlopen? Dat is gewoon zelfbeschadiging :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Die van mij zijn denk ik ook ongeveer 11 centimeter, ik moet mezelf toch ergens groter mee lijken;)
    Maar als je op hakken naar gala gaat zou ik iets van balerina's meenemen, of iets met een klein hakje anders heb je aan het einde van de avond helemaal geen fouten meer over, geloof me ik spreek uit ervaring;)


    Never forget the things that make you smile

    Neej ik draag geen pumps ik kan er totaal niet oplopen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik had vorig jaar laarzen met een hele korte hak, maar dit jaar weer gewoon platte zolen. Want ik ben ook zonder zolen al 1,80. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    5 centimeter *proud*
    Ik loop nooit op hakken, dus ik vond dit al heel wat voor mij.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb iets van 11 cm en dus ben ik dan 1.67
    Ja klein, ik weet het x'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:46 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoog. geen idee hoe hoog, maar iig hoog. :Y)


    enenen; succes(flower)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik heb wel hakken maar ik draag ze nooit. Ik loop op mijn blote voeten of met converse (': zelfs wanneer ik een chique jurkje moet dragen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    9 centimeter en dat is hoog genoeg met die hakken ben ik 1.82. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wahahaha xD

    Veel geluk! En veel plezier natuurlijk ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb er ook, van 11 cm. Deze waren ook voor mijn gala, maar zodra we naar de 'danszaal' gingen, deed ik mijn platte schoenen aan (a).
    En ik was niet de enige, veel mensen hadden platte schoenen met zich meegenomen omdat ze anders niet meer op hun schoenen konden lopen van de pijn xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.