• Uit de kerstboom lol. Ze slaapt eronder en bijt steeds in de lichtjes.
    Straks staat ze onder stroom.


    Your make-up is terrible

    -plat-

    alleen pas wel op dat ze niet onder stroomd komt staan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ze onder stroom komt te staan leert ze het wel af en doet ze het wss nooit nimeer =)


    Stop wishing, Start doing..

    Hahahaha dat is best suicidaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Steek de stekker in dr kont en de lichtjes in dr buik gaan aan (krul)

    Het wordt steeds gekker met de katten xD

    Ik las ook al een topic over een kat die de kerstboom at xD En nu ook al eentje de kerstlichtjes. Straks blijft er niks meer van die boom over!(lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat is dat toch met die katten en kerstbomen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    haaaaaaaaaaahahahaha xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Straks staat ze onder stroom.

    Ik zou dat de eerste seconden heel serieus zeggen.. en dan zou ik keihard gaan lachen.. :Y) No offence naar je kat.. maar hopen dat ze niet onder stroom komt.. haha.

    Haha, mijn kat negeert de kerstboom altijd volledig. Doet gewoon alsof ie hem niet ziet. Mijn hond daarentegen, ja die is helemaal gek van slingers, ballen, lichtjes en andere versieringen. Maar ja, het is ook haar eerste kerst hè, vandaar. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1988 schreef:
    (...)
    Ik zou dat de eerste seconden heel serieus zeggen.. en dan zou ik keihard gaan lachen.. :Y) No offence naar je kat.. maar hopen dat ze niet onder stroom komt.. haha.


    Ze is wel geestelijk gehandicapt hoor. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hier hangen er elke dag 3 katten in de boom (krul)


    -

    Ik zou nu een heel technisch verhaal kunnen houden waarom dat niet snel zal gebeuren (ik werk in een technische/elektro/lichten winkel), maar dat bespaar ik je maar. Ze zal alleen een opdonder kunnen krijgen, mocht ze door de afscherming van de kabel heen bijten en dan zal ze als kat zijnde snel genoeg wegvliegen van die boom, met flink wat schrik, een boze bui, om vervolgens gewoon weer terug te gaan en het opnieuw te doen, of gewoon nooit meer aan de lampjes te komen. (krul)
    Maar om die reden durf ik dus geen kerstboom neer te zetten ... mijn kat trekt hem op zeker om door erin te springen. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn hond die likt aan de kerstlichtje xD Tsjah


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    gek mijn kat heeft nooit geprobeerd in de boom te springen. en nu is ze te oud(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor