• Wat houdt dat Satangeloof nou in?
    Want iedereen zegt zo van, ja die en die zijn eigenlijk van Satan.
    Ik ben fan van Paramore, die Christelijk zijn, en nu wordt overal gezegd dat ze Satanisch zijn ofzo.
    Dus wat is het nou?
    Want ik weet het niet.


    Food.

    Dit doet me denken aan een stukje van de outtakes van All time low (krul) Sorry.

    Ik heb geen idee?

    Amerricka schreef:
    Dit doet me denken aan een stukje van de outtakes van All time low (krul) Sorry.

    Ik heb geen idee?


    Outtakes? Wele outtakezs?
    maar oke, iemand satan?


    Food.

    Pleasee?
    Sorry voor eigen popoc hooghouden maar ik wil plss antworrd?


    Food.

    Dat zeggen ze om je dom te houden :)


    Life is hard and then we die

    Op girlscene staat een goed topic over illuminatie, ik kan het zelf niet uitleggen. Of op youtube staat vast uitleg. Zoek maar Paramore illumination op


    Today will be Girl's Day party with you~

    ah oke, dnaga ik maar lezen.


    Food.

    Waarom is Paramore nou weer satanisch?
    Jeeeeuzes, dat slaat echt helemaal nergens op.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Waarom is Paramore nou weer satanisch?
    Jeeeeuzes, dat slaat echt helemaal nergens op.
    Bijna elke artiest is zogenaamd satanistisch. Ze verzinnen tegenwoordig bij iedereen wel een klein dingetje wat een beetje satanistisch is.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oja, en de Illuminati.
    Dat is een groep mensen, die vroeger door de kerk een soort van zijn 'weggepest'. Zij vonden namelijk dat de wereld niet wat geschapen door God, maar door een oerknal. En ook zo probeerden ze meer dingen die de Bijbel voorschreef, onwaar te maken. Ze probeerden te laten zien dat het geloof niet logisch was, en de wetenschap wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    illoni..? Bedoel je de illuminati?
    Ik ken een gast die daar echt uren maar dan ook uren over door praat. Eerst vond ik het wel boeiend, maar na weken werd het een beetje vervelend.
    Ik zou zeggen: wikipedia.
    En Paramore is echt niet satanisch. Dan zou ik het nog eerder van Dimmu Borgir geloven, en zelfs zij gebruiken het alleen maar voor de act.


    No growth of the heart is ever a waste