• Ik kwam vanmorgen op school, vertelde mijn vriendin dat er een ongeluk is geweest, zondag.

    PURMEREND - Door een auto-ongeval in Purmerend is zondagochtend een 17-jarige man uit die plaats om het leven gekomen. De 18-jarige bestuurder uit Purmerend overleefde het ongeval en is naar het ziekenhuis gebracht. Dat heeft de politie gemeld.

    De slachtoffers zaten in een auto die iets na zes uur op de kruising van de Wethouderslaan en de Verzetslaan tegen een paal botste. Aanvankelijk meldde de politie dat in de auto drie personen zaten, van wie er twee om het leven waren gekomen.


    Degene die de auto bestuurde had net zijn rijbewijs en zat bij mij in de klas op de middelbare school.
    De ouders van de jongen die overleden was waren op vakantie.

    Die ander ligt nog in het ziekenhuis, zijn toestand is nu stabiel. Het was echt vlak voor zijn huis gebeurd...
    Die jongens waren allebei echt leuke jongens, heel aardig enzo.

    Bron


    Your make-up is terrible

    het leven is oneerlijk......

    Echt zo vreselijk als je zo jong om het leven komt..


    -

    Ja, zo jong.. Zo lullig, hij was zo'n leuke jongen, altijd vrolijk.


    Your make-up is terrible

    wa is da toch de laatste tijd gaan alleen maar jonge mensen dood! tis oneerlijk! wtf!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, dat was bij mij achter gebeurd. Het was best wel eng, want mijn vader vertelde me dat hij zeg maar een nachtmerrie had waarin er een ongeluk gebeurde. En toen werd hij wakker, 2 minuten later hoorde hij opeens vette sirenes en alles; toen was dat ongeluk dus gebeurd. Echt eng..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:08 ]


    Life is hard and then we die

    Jezus.. en het lijkt me ook verschrikkelijk om als enige het overleefd te hebben..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat was bij mij achter gebeurd. Het was best wel eng, want mijn vader vertelde me dat hij zegt maar een nachtmerrie had waarin er een ongeluk gebeurde. En toen werd hij wakker, 2 minuten later hoorde hij opeens vette sirenes en alles; toen was dat ongeluk dus gebeurd. Echt eng..


    Ja das ook zo! Het was vlak bij zijn huis, bij de apotheek ergens.


    Your make-up is terrible

    Life is not fair!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ja das ook zo! Het was vlak bij zijn huis, bij de apotheek ergens.
    Bij Ron Plomp in de buurt, op de verzetslaan.


    Life is hard and then we die

    Het lijkt alsof er steeds mer van die ongelukken gebeuren?


    Food.

    de oude beste vriend van mijn broer is om het leven gekomen omdat hij aan de kant moest gaan voor een man die de weg over wou steken, en toen knalde hij tegen een boom aan.. en die man die overstak, zit het te ontkennen terwijl er genoeg getuige was, en daar kan ik dan zoo boos om worden. D:
    nouja gecondoleert. <3


    Life is a beautiful struggle