• Om dit topic overzichtelijk te houden zet ik de redens in het grijs neer.

    Nou ik zoek iets om te verzamelen.
    Verzamelgeschiedenis:
    -Knuffels Ik koop ze niet, maar win ze op de kermis, daar heb ik nu niks aan.
    -Pet Shop 3 jaar lang vol gehouden maar ben het ontgroeit (':
    -Zeepjes Ik deed er niks mee en zeepjes in leuke vormpjes zijn moeilijk te vinden (':
    -Steentjes Oké ik was 4 en overal waar ik een steentje zag liggen raapte ik m om, geen succes
    -Boeken De meeste boeken vind ik na 1 keer lezen al weer saai, haha
    -Make-up Ik kan het nergens meer kwijt
    -Beeldjes van de Droomvlucht, Pandadroom, en andere dieren Doe ik nogsteeds maar het is niet zo dat ik iedere maand in de Efteling ben ofzo.
    -Manga's Doe ik nogsteeds maar die eikels van het stripboekwinkeltje tellen er 2 euro per stuk meer bij dan zou moeten. KANA word daar niet blij van als ze het horen...
    -Diddle Op een dag wou ik groot doen, en heb ik het weg gegeven, nu heeft ikke spijt want daar had ik makkelijk 100 euro voor kunnen vragen gezien het écht een grote verzameling was xd

    Die dingen kan ik schrappen van mijn lijstje, maar knuffels verzamel ik ook nogsteeds *kuch* 206 *kuch*
    Ik zoek iets te verzamelen, het liefst niet te groot en per stuk minder dan 20 euro. Van mijn part mag het ook 30 zijn ofzo, maar dan moet ik er écht iets aan hebben.
    Hier zat ik eigenlijk aan te denken, Films Ik ben écht gek op films, maar het is zo afgezaagt. of Wierrook Dat is nu eenmaal mijn verslaving, maar ze zijn moeilijk te vinden. Maar jullie weten vast wel iets beters ^^

    Kom maar op met jullie uitdagende/dure/exotische verzamelingen! (krul)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 11:16 ]

    speeldoosjes(flower)
    Messen!
    Borden
    Takjes
    Schelpen!
    Zo veel mogelijk abo's xD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik spaar niks geloof ik. Ja vroeger Diddle, maar dat ligt nu allemaal achter het schot.
    Ehm, ik heb wel héél véél deo bussen hihihi.


    Alleen maar tranen van geluk

    WEmo schreef:
    @Poseidon Hoe komen mensen er op om postzegels te verzamelen? :"D
    Eujh die berenbeeldjes heb ik ook nog verzameld. Ze liggen nog allenm,aal op mijn bureau! :"D

    Nou, die postzegels die ik heb (ik heb er zelfs een aantal van 1850) kunnen goed over een jaar echt héél veel waard zijn. (nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    potloden geen idee waarom xD ik heb er een hele bak vol van en ik gooi ze nooit weg(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou, die postzegels die ik heb (ik heb er zelfs een aantal van 1850) kunnen goed over een jaar echt héél veel waard zijn. (nerd)

    xd