• Ik zette hem maar bij film, omdat ik de trailer laat zien :')

    Ik ben op dit moment bezig met het boek Never Let Me Go en hij is echt heel mooi en ik wil ook die film zien. :9~
    Trailer
    Het verhaal lijkt heel vaag en raar door die film, maar dat komt omdat het de trailer is.
    En ik moet wel zeggen dat echt bijna niks hetzelfde is in de film en het boek.
    Maaaaaar, wat vinden jullie ervan? Hebben jullie dat boek al eens gelezen (in het Nederlands heet ie Laat Me Nooit Alleen)
    En het is echt een van de mooiste boeken die ik gelezen heb :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb hem niet gelezen, waar gaat hij over? (krul)


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    Ik heb hem niet gelezen, waar gaat hij over? (krul)


    Het verhaal gaat over drie kinderen die op een idyllische Engelse kostschool opgroeien zonder dat zij contact hebben, of enig idee hebben wat er zich buiten hun school afspeelt. Nadat zij de school hebben verlaten kijken zij terug op hun schooltijd met zijn duistere kanten en komen achter een gruwelijke waarheid.

    lol okay, ik kan geen samenvattingen schrijven en heb het maar van internet gehaald (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb het boek ondertussen al een tijd uit en hij was zo onwijs mooi!
    De film was wel wat minder mooi, maar nog steeds de moeite waard :Y)

    OH, en Andrew Garfield speelt erin mensen :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ah, dat lijkt me een geweldig boek!


    ~ Jalexis takes over your world...

    Dalek schreef:
    Ik heb het boek ondertussen al een tijd uit en hij was zo onwijs mooi!
    De film was wel wat minder mooi, maar nog steeds de moeite waard :Y)

    OH, en Andrew Garfield speelt erin mensen :9~


    Andrew Garfield _O_

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 22:04 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb hem gelezen voor Engels. Ik vond het ZO mooi! Echt een van de mooiste boeken die ik ken.

    De film heb ik twee keer gezien op het filmfestival. En twee keer bijna huilen... Ik vind het echt zo'n geweldig verhaal!
    +
    I (H) Andrew Garfield ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Deserted schreef:
    Ik heb hem gelezen voor Engels. Ik vond het ZO mooi! Echt een van de mooiste boeken die ik ken.

    De film heb ik twee keer gezien op het filmfestival. En twee keer bijna huilen... Ik vind het echt zo'n geweldig verhaal!
    +
    I (H) Andrew Garfield ^^


    Inderdaad. Het einde is zo zielig :(
    Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de film zo veel hebben weggelaten, bijvoorbeeld dat als ze 'danst' op Never Let Me Go, dat niet die vrouw staat te kijken, maar Ruth. En het hele gedeelte van Norfolk met Cathy en Tommy, wat mijn favoriete stuk was.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Storyline schreef:
    Ah, dat lijkt me een geweldig boek!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dalek schreef:
    (...)

    Inderdaad. Het einde is zo zielig :(
    Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de film zo veel hebben weggelaten, bijvoorbeeld dat als ze 'danst' op Never Let Me Go, dat niet die vrouw staat te kijken, maar Ruth. En het hele gedeelte van Norfolk met Cathy en Tommy, wat mijn favoriete stuk was.


    Ja, maar ik vind de film eigenlijk heel anders dan het boek. Dus ik heb besloten ze los van elkaar te zien.

    In het boek is het stukje dat ze in de winkel zijn mijn favoriet.
    En in de film het stukje dat Tommy staat te schreeuwen op de donkere weg. Dan moet ik altijd bijna huilen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lijkt me een hele leuke film, het boek ken ik niet :O Zal ik ook eens moeten lezen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.