• Zonet uit stage heb ik dit ondervonden.. in een boerendorpje ga ik onderuit met de fiets en had best wel tempo dus ben keihard op de grond terecht gekomen. Gelukkig nik gebroken alleen een open en dik bovenvil.. erg blij mee not..

    Mijn nieuwe schoen is ook kaduuk dus morgen maar mee terug naar de winkel..
    Iemand ook evaringen met dit kut weer?


    La credenza è una medicina contro il timore

    ja joh, iemand om een knuffel vragen met als excuus dat je dan opwarmt (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik kwam te laat op schoo omdat de bus ene half uur vertaging had


    "Ignite, my love. Ignite."

    Andere oprapen van de grond terwijl je zelf amper overeind blijft staan (cat)

    Ik vind het echt hilarisch als er iemand of mezelf valt :D


    No regrets, just love

    aawh :P
    Ik ben gister niet leuk hard gevallen, en mijn arm doet nog pijn.
    En dinsdag, maar dat was gewoon keigrappig.

    Beide vanwege gladheid.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    MissNaughty schreef:
    Zonet uit stage heb ik dit ondervonden.. in een boerendorpje ga ik onderuit met de fiets en had best wel tempo dus ben keihard op de grond terecht gekomen. Gelukkig nik gebroken alleen een open en dik bovenvil.. erg blij mee not..

    Mijn nieuwe schoen is ook kaduuk dus morgen maar mee terug naar de winkel..
    Iemand ook evaringen met dit kut weer?

    In Ysbrechtum? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier in ons dorpje hebben we op vele plaatsen nog hetzelfde probleem. Zelf bij ons op de oprit. Op ons school zijn er al 2 op het pleintje uitgegleden en hebben beide hun voet gebroken.
    In een school dichtbij is er een leerkracht op het plein uitgegleden. Op het hoofd gevallen, kwam in coma en is vervolgens overleden. =O
    Ik vind dat ze op scholen zelf ook moeten strooien en niet wachten tot het vanzelf begint te smelten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Villain schreef:
    (...)
    In Ysbrechtum? o_o


    Ja...myn hiele bovenbeen is iepen en dik en bin sa stief as wat...
    Bin blij dat de auto achter mij mij net ynhelle pas hie ik der tsjin oan knalt


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ben vandaag ook geflikkerd met de fiets x'D En ik ging nogal hard op mijn bek.


    -

    net nog ik ging naar een oude vriend van me en ik kwam op een weg waar het heel glad was, na 3 seconden rem ik pas. en dan val ik, nu doet mijn knie pijn. dus een waarschuwing voor alle mensen die nu nog de straat op moeten: doe het niet.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik stapte gisteravond uit de auto, en ging echt gewoon keihard onderuit :') bij mijn school..


    Everything is worse without music.

    Ben al 2x telaat gekomen op school, en 3x gevallen T-T


    ~ la-la-laaa.

    ik moet ik moet naar school beuhhhx


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ja, bij ons was het ook heel glad. Nu begint het gelukkig allemaal weer te smelten. Maar het zou hier deze week gaan dooien en volgende week weer gaan vriezen en ik ben dus bang dat het volgende week nog niet allemaal weg is en het weer zo glad word x.x
    Ik kan niet wachten tot het weer zomer is!


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb er eigenlijk nog maar vrij weinig last gehad;)
    Dat terwijl ik al de hele tijd op hakken rond loop;)


    Never forget the things that make you smile