• heee, okay ik weet niet of dit hier hoor en of dit hier mag maar ik moet een boekverslag inleveren omdat ik een tijdje ziek ben geweest en nu afwezig ben omdat mijn enkelbanden zijn gescheurd, na een tijdje hard werken ben ik bijna klaar, ik zit alleen vast met 1 opdracht, en ik kom er maar niet uit! ik moet 5 andere titels bedenken voor het boek waar ik mijn boekverslag over ga houden. nou lijkt dit niet zo moeilijk 5 titel, maar ik kom er gewoon niet uit. dus ik vroeg me af of iemand iets weet? het gaat alleen om de titel, verdere uitleg waarom ik het heb gekozen dat lukt me wel! het boek zelf heet; Wat je al niet moet doen voor een zoen. voor de mensen die het boek niet kennen, het gaat over een meisje melanie, ze is verliefd op een jongen Marc alleen zij denkt dat iedereen hem een sukkel vind, ook haar beste vriendinnen Iris & Lindsay, ze bedenkt telkens smoesjes voor de vriendinnen zodat hun weggaan en Melanie kan gaan flirten met Marc, ze probeerd vanalles maar helaas zit Marc haar niet echt staan! okay dit was het even heel snel kort samen gevat, heel erg bedankt alvast! xxxx

    niemand? het is echt dringend! ik hoef er nog maar 3! xxxxx

    welke titels heb je al?
    euhm, ik ben hier slecht in.
    Wat je al niet moet doen voor een jongen.
    Mag ik je kussen?
    Ik vind je leuk.

    zijn deze goed?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Shhh. ze mogen het niet weten !
    Beauty and the nerd


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik was vergeten te zeggen ; Heeel erg bedankt voor jullie hulp, echt super! <3
    hier mag trouwens een slotje op.. ;)

    xxxx