• Gisteren ik helemaal in de stress omdat ik gala schoenen nodig had en het gala is vrijdag (morgen dus), ik had ze niet gevonden dus was vandaag mijn laatste kans geweest.
    Ik had nog op Twitter gepost dat ik mijn voeten zou afhakken omdat ik maat 39 wou -.-' Dan paste ik de leuke schoenen tenminste...
    Maar daar hoef ik me niet meer druk om te maken :facepalm:
    Mijn voet heeft zich gisteren onder mijn volleybal wedstrijd zelf er proberen af te hakken, ik heb nu dus mijn enkelbanden gescheurd. Morgen is mijn gala, woensdag ben ik jarig. En er is net van alles deze maand wat ik zou gaan doen.
    Het is nu één groot gekras in mijn agenda.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Dat klinkt behoorlijk kut.


    Your make-up is terrible

    Gescheurde enkelbanden zijn zo pijnlijk, ik weet hoe je je voelt. (cat)

    Amerricka schreef:
    Gescheurde enkelbanden zijn zo pijnlijk, ik weet hoe je je voelt. (cat)


    Ik schrok me kapot, er zat een vet dikke TWEEDE bult op mijn enkel :eek:

    @NikkiPedia: Het is behoorlijk kut.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Joa, ik heb ze een keer verrekt, dat was al pijnlijk en irritant. Ik moest 2 weken stil zitten maar ik moest wel naar school omdat ik eindexamens had lol.
    Sterkte.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Joa, ik heb ze een keer verrekt, dat was al pijnlijk en irritant. Ik moest 2 weken stil zitten maar ik moest wel naar school omdat ik eindexamens had lol.
    Sterkte.


    Dankje ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Ik schrok me kapot, er zat een vet dikke TWEEDE bult op mijn enkel :eek:

    @NikkiPedia: Het is behoorlijk kut.


    Ik schrok me toen ook stuk, ik hoorde het gewoon scheuren. Maar ik had een klein scheurtje gelukkig. Moest 3 weken op krukken ;x

    Amerricka schreef:
    (...)

    Ik schrok me toen ook stuk, ik hoorde het gewoon scheuren. Maar ik had een klein scheurtje gelukkig. Moest 3 weken op krukken ;x


    Ze weten nog niet hoe lang ik op krukken moet, maar ik mag in ieder geval heel lang niet meer sporten (huil)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ai dat doet pijn :S heb het zelf een keer verekt dat deed al heel erg pijn, ik moest toen ook op krukken en dat is echt geen pretje en dan komen die mensen uit je klas ook nog allemaal naar je toe om te vragen of ze even met je krukken mogen lopen. :(
    Maar veel sterkte in iedergeval, hoop voor je dat je snel weer kan sporten.(flower)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 10:07 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Lekker dan! Sterkte ermee :'D (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    shithead schreef:
    Ai dat doet pijn :S heb het zelf een keer verekt dat deed al heel erg pijn, ik moest toen ook op krukken en dat is echt geen pretje en dan komen die mensen uit je klas ook nog allemaal naar je toe om te vragen of ze even met je krukken mogen lopen. :(
    Maar veel sterkte in iedergeval, hoop voor je dat je snel weer kan sporten.(flower)


    Oh dat herken ik meteen, iedereen moet die krukken uitproberen!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik moest toen ik ze gescheurd had, zes weken in de tape. Ik kan je verzekeren dat dat ook behoorlijk kut is.

    Beterschap!(flower)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 10:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strikvraag schreef:
    Ik moest toen ik ze gescheurd had, zes weken in de tape. Ik kan je verzekeren dat dat ook behoorlijk kut is.

    Beterschap!(flower)


    Ik moet binnenkort ook in tape, eerst nog in drukverband ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik heb een half jaar niet kunnen volleyballen door een scheur in mijn kruisband -knie- Dus ik weet perfect hoe jij je voelt. veel sterkte!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Ik heb een half jaar niet kunnen volleyballen door een scheur in mijn kruisband -knie- Dus ik weet perfect hoe jij je voelt. veel sterkte!


    Een half jaar geen volleybal overleef ik niet :eek:


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ow, dat is echt heel erg stom. Dat soort dingen gebeuren ook altijd op de meest vervelende momenten. ):
    Beterschap!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan