• dankzij een opdracht van een schrijfwedstrijd kreeg ik het volgende idee voor een verhaal:

    Luca, een tamelijk roekeloos meisje, gaat op een avond naar een kermis met wat vrienden, na een weddenschap is Luca verplicht om haar 'toekomst te laten voorspellen' bij een waarzegger/tarotlezer. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als luca is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal. Tot een bepaalde avond, een onbehaaglijk gevoel bekruipt haar als ze in de auto stapt. Het is donker en het regend. Voor haar rijd een grote vrachtwagen met benzine. Door een samenloop van omstandigheden,kantelt de vrachwachen en slaat over de kop. Luca probeert uit alle macht te remmen maar kan een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens, en revalidatie is ook iets waar ze naar 'uit mag kijken'. Na nog een jaar of twee is ze bijna de oude, ze loopt nog steeds mank, maar aan de betere hand.
    Na de voorspelling van de man is ze heilig gaan geloven in de kaarten toen deze gelijk hadden, en heeft ze zichzelf aangeleerd om de kaarten te gebruiken.Naast het lezen van de kaarten heeft ze haar studie tot fotografe ook weer opgepikt. Tijdens de vele foto sessies verschijnt er een mysterieuze knappe man op meer en meer foto's. Hopeloos probeert ze erachter te komen wie hij is. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? of over dat van hem?

    doen/niet doen?
    origineel?
    titel?

    Doen, zoals ik altijd zeg. Origineel zeer zeker, want je kwam er dankzij mij op -ja, ik ben awesome, ik weet het- en een titel.. Pff, ik ben nog steeds aan het zoeken.

    Iedereen ga reageren :Y) Wees lief Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Woow vet idee zeg:) Zeker doen! En stuur me maar een berichtje als je begonnen bent:D:D


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Woow vet idee zeg:) Zeker doen! En stuur me maar een berichtje als je begonnen bent:D:D
    ghehe,zal ik doen. zodra ik een titel heb xD