• Ik ben bezig met een paar nieuwe HP-verhalen:
    1.
    Gaat over Scarlett Kingsley, ze is samen met haar moeder de enige heks die van adel is. Ze gaat naar Zweinstein en maakt alles mee met Voldemort, etc.
    Scarlett zit net als Draco en Harry in het 5e jaar.


    GEEN ROLLEN MEER NODIG (:

    2.
    Gaat over Lauren Hastings, ze is de topzoeker bij Ierland. Vorig jaar won Ierland van Bulgarije en dit jaar staan ze weer in de finale.
    Lauren vind het tijd worden dat ze naar school gaat en gaat naar Zweinstein. Zij zit in het 6e jaar. En Harry en Draco zitten nu in het 5e jaar.
    Rollen
    NIET MEER NODIG (:

    3. Gaat over de tweeling Liz en Sam ze zijn 14 jaar en hun moeder verdwijnt spoorloos tijdens het WK zwerkbal. Ze weten niet wie hun vader is en ze gaan voor het eerst naar een school
    (JE KAN GEEN RELATIE KRIJGEN MET CARLO OF FRED)

    Rollen (je mag ook zelf een rol bedenken)
    -Groepje vriendinnen Liz (zij is de meest ijdele)
    -Groepje vriendinnen Sam (zij is de stoerdere)
    -Vijanden


    WAT JE MOET INVULLEN:

    Welk verhaal (1, 2 0f 3) :
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk (Foto mag) :
    Karakter:
    Relatie met (=niet verplicht) :
    Vijand(en) :
    Toverstok:
    Patronus:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 23:06 ]


    Me so good.

    Welk verhaal:2
    Rol:Vijand
    Naam:Viktor
    Achternaam:Krum (Ja, die gast uit deel 4)
    Leeftijd:18
    Afdeling: Slytherin
    Leerjaar:5 (ik weet niet of dat klopt met de leeftijd, anders 6)
    Bloedstatus:Volbloed (Zeg je dat zo? XD)
    Uiterlijk:http://media.photobucket.com/image/viktor+krum+/Mihoe/hp4gf_069StanislavIanevski.jpg
    Karakter:Kan aggresief zijn als hij wordt bedreigd, maar anders vrij rustig en stil, charmant, macho, hij is erg populair en maakt makkelijk vrienden maar het duurt erg lang voordat hij iemand echt goed vertrouwt.
    Relatie met : Op het moment niet
    Vijand(en) : Lauren
    Toverstok:Gemaakt van mahonie hout (rood) en er zijn wat schubben van een chinese draak in verwerkt
    Patronus: Een Ocelot (weet niet wat het in het Nl is, maar je kunt het sowieso wel vinden op Google :P)
    Extra: Het lijkt me leuk als Lauren en hij een soort haat-liefde relatie krijgen! Vooral omdat ze elkaar "moeten" haten van hun team-genoten. Maar toch voelen ze zich tot elkaar aangetrokken ^^

    Suc6 met het schrijven! :)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 19:58 ]

    Undesirable schreef:
    Welk verhaal: 1
    Rol: BFF
    Naam: Elisabeth [Elisa]
    Achternaam: Reylings Malfoy
    Leeftijd: 15 jaar
    Afdeling: Zwadderich
    Leerjaar: 5e jaar
    Bloedstatus: zuiverbloed
    Uiterlijk (Foto mag): Elisabeth
    Elisa is een prachtige meid waar vele meiden jaloers op zouden zijn. Ze heeft goudbruine ogen, omgeven door donkere wimpers, een fijne neus en mooie, rode lippen. Haar lichtblonde, bijna witte haar valt sluiks tot juist over haar schouders en ligt met een korte pony schuin over haar gezicht. De lichte vale kleur van haar huid zit al eeuwen in haar familie. In de zon krijgt hij een lichtjes getinte kleur, maar in de winter lijkt hij soms bijna doorzichtig door de combinatie van zon en koude. Haar uiterlijk geeft de typische karaktertrekjes van een 'echt' meisje weer. Elisa is groot, wat komt door de combinatie van haar lange benen en haar lange bovenlichaam. Ze heeft het lichaam dat alle meisjes zouden willen; groot, mager en alle vrouwelijke ronding. Elisa heeft haar lichaam perfect onder controle, ze kent er ieder detail van en kan er perfect mee omgaan. Daardoor beweegt ze gracieuzer dan ieder ander.
    Karakter: Elisa is absoluut geen drama queen zoals iedereen van haar lijkt te verwachten. Ze heeft zelfs enkele stoere en scherpe kantjes waar de meesten van verschieten. Elisa is een heel lief meisje als het haar uitkomt tenminste. Tegen de mensen die vriendelijk doen tegen haar en die respect tonen zal ze steeds vriendelijk doen, ook al zijn het mensen van een andere afdeling. Er zijn natuurlijk altijd mensen die ze minder moet, maar ook als zij vriendelijk doen, zal ze altijd glimlachen. Ze is zeer zelfstandig en op zichzelf, dus houdt er van om met momentjes eens alleen te zijn. Haar vriendinnen zijn voor haar het belangrijkste. Niemand zal ooit tussen hen komen en wanneer iemand haar vriendinnen probeert aan te vallen, zal ze onmiddellijk naar verdediging overschakelen. Dat is een andere duidelijke karaktertrek van haar. Ze zal altijd haar eigen mening uiten en hem tamelijk hard doorduwen. Verder is ze avontuurlijk aangelegd en daardoor is ze een echte doorzetter geworden.
    Relatie met (=niet verplicht): Cédric Diggory (Als die beschikbaar is en als die nog meedoet?)
    Vijand(en): Ze heeft geen echte vijanden, behalve mensen die ze minder moet. Voldemort en de dooddoeners ziet ze wel als officiële vijanden, maar doordat ze bij de family Malfoy inwoont mag ze dat niet laten merken. Ze acteert dus heel veel gedurende haar leven. Alleen haar vriendinnen en Cédric kan ze de echte waarheid toevertrouwen.
    Toverstok: Esdoornhout en feniksveer, 17,5 centimeter, fijne zwiep
    Patronus: Zwaan
    Extra: Elisabeth is nooit een echt familielid van de familie Malfoy geweest. Ze was de dochter van twee grote dooddoeners Megan & John Reylings, waarmee Elisa nooit akkoord zou gegaan zijn moest ze niet zo jong zijn geweest. Ze heeft haar ouders maar gekend tot haar 6e levensjaar. Ze pleegden zogezegd verraad tegenover Voldemort en de dooddoeners, waardoor ze koelbloedig vermoord werden. Doordat Megan een zeer goede vriendin was van Narcissa, heeft ze Elisabeth in huis genomen. En sindsdien werd ze gezien als een volwaardig lid van de Malfoy familie. Ze zou graag weglopen, ergens anders naartoe gaan, want ze gaat kapot aan het feit dat ze steeds aan al het gruwelijks wordt bloodgesteld. Maar ze is bang dat ze haar dan gaan opjagen en haar ook gaan willen vermoorden. Ze wil wachten tot het goede moment om wraak te kunnen nemen op de dood van haar ouders. Tot nu toe leidt ze niet haar echte leven, maar een film waarin zijzelf de hoofdrol speelt. Ze zal nooit opgeven met acteren totdat het goede moment om de hoek loert.

    Oei, ik zie dat die rol al bezet is ;o Is de halfzus van Draco ook goed?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja hoor (:


    Me so good.

    Oke, dankje! Wanneer begin je met schrijven?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben al begonnen,
    maar ik wacht nog even met het erop zetten (:


    Me so good.

    Oh, okee ^^
    Wil je iets laten weten dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    natuurlijk(:


    Me so good.

    Link van verhaal 2 :
    http://www.quizlet.nl/stories/37016/flying-victory


    hp/

    verhaal 1 ga ik er ook binnenkort op zetten (:



    Rollen zijn nog steeds welkom (:


    Me so good.

    Zet je 1 er ook snel op? (:


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Mesmerising schreef:
    Zet je 1 er ook snel op? (:


    Ja, zo snel als kan^^


    Me so good.