• Ik ben bezig met een paar nieuwe HP-verhalen:
    1.
    Gaat over Scarlett Kingsley, ze is samen met haar moeder de enige heks die van adel is. Ze gaat naar Zweinstein en maakt alles mee met Voldemort, etc.
    Scarlett zit net als Draco en Harry in het 5e jaar.


    GEEN ROLLEN MEER NODIG (:

    2.
    Gaat over Lauren Hastings, ze is de topzoeker bij Ierland. Vorig jaar won Ierland van Bulgarije en dit jaar staan ze weer in de finale.
    Lauren vind het tijd worden dat ze naar school gaat en gaat naar Zweinstein. Zij zit in het 6e jaar. En Harry en Draco zitten nu in het 5e jaar.
    Rollen
    NIET MEER NODIG (:

    3. Gaat over de tweeling Liz en Sam ze zijn 14 jaar en hun moeder verdwijnt spoorloos tijdens het WK zwerkbal. Ze weten niet wie hun vader is en ze gaan voor het eerst naar een school
    (JE KAN GEEN RELATIE KRIJGEN MET CARLO OF FRED)

    Rollen (je mag ook zelf een rol bedenken)
    -Groepje vriendinnen Liz (zij is de meest ijdele)
    -Groepje vriendinnen Sam (zij is de stoerdere)
    -Vijanden


    WAT JE MOET INVULLEN:

    Welk verhaal (1, 2 0f 3) :
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk (Foto mag) :
    Karakter:
    Relatie met (=niet verplicht) :
    Vijand(en) :
    Toverstok:
    Patronus:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 23:06 ]


    Me so good.

    Verhaal 1:

    Rol: BFF

    Naam: Belinda

    Achternaam: Rose

    Leeftijd: Vijftien

    Afdeling: Ravenklauw

    Leerjaar: Vijfde

    Bloedstatus: Halfbloed

    Uiterlijk: Klik

    Karakter: Ze is een erg slim meisje en is dan ook erg ijverig. Ze kan af en toe wat betweterig overkomen, maar ze bedoelt het wel goed. Ze is vrij rustig en introvert, maar kan bij de mensen die ze goed kent en vertrouwt veel losser zijn en maakt bij hen ook veel vaker grapjes dan bij andere mensen. Ook houdt ze erg van Zwerkbal en zit in het team van Ravenklauw als Zoeker. Daarnaast is ze erg goed in Toverdranken en is als één van de weinige Ravenklauwers wel positief over Sneep, omdat ze hem goed les vindt geven en hij ook vrij normaal tegen haar doet. Ze kan af en toe een beetje goedgelovig zijn, wat haar wel eens in problemen kan brengen, en heeft een vader die ver familie van de Malfidussen is, maar zij en haar ouders gaan vrijwel niet met hen om.

    Relatie met: Ron Wemel

    Vijand(en): Ze heeft niet echt vijanden, ze kan het met iedereen wel goed vinden en ziet altijd wel iets goeds in een persoon. Alhoewel ze Draco en Patty wel erg vervelende personen vindt en het wel leuk vindt om ze af en toe eens goed beet te nemen.

    Toverstok: 20,5 cm, eikenhout en met een kern van eenhoornhaar.

    Patronus: Een sneeuwuil

    Extra: Haar vader werkt bij het misterie van toverkunst en haar moeder is lerares Engels op een middelbare school (ze is dus een Dreuzel). Ze heeft in het verleden een aantal jaar in Frankrijk gewoond, waardoor ze nu aardig Frans kan spreken, maar is voor de baan van haar vader naar Engeland verhuisd.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:30 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Welk verhaal: Verhaal nummer 2
    Rol: BFF van de hoofdpersoon
    Naam: Kim
    Achternaam: Bingley
    Leeftijd: Zestien jaar
    Afdeling: Griffoendor
    Leerjaar: Het zesde leerjaar
    Bloedstatus: Volbloed
    Uiterlijk: Bruin haar wat rode tinten bevat, rode lippen, lichtbruine ogen, smal bleek gezicht met wat lichte sproetjes. Lang en mager figuur.
    Karakter: Moedig, eigenwijs, vriendelijk, behulpzaam, verlegen in de buurt van jongens, onverwacht met sommige acties, soms ietwat brutaal, lief.
    Relatie met: George Wemel
    Vijand(en): Ruby heeft niet echt vijanden, ook al houd er van om de spanning op te jagen. Toch ergergt ze zich vaak aan de arrogante mensen van Zwadderich en sommige betweters van Ravenklauw.
    Toverstok: 20 cm, kastanjehout, kern van een Feniks, goed voor spreuken met vuur.
    Patronus: Leeuw.
    Extra: Verre afstammeling van Goderic Griffoendor, maar vind daar zelf maar weinig bijzonders aan. Ze heeft altijd een zilveren ring met daarin een rode robijn om. Ze kan met iedereen van Griffoendor en Huffelpuf goed om.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:39 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Verhaal 3.

    Rol: Vriendinnen groepje Liz.
    Naam: Rosalie
    Achternaam: McCAnn.
    Leeftijd: 14.
    Afdeling: Griffoendor.
    Leerjaar: Vierde
    Bloedstatus: Vol bloed.
    Uiterlijk (Foto mag): Klik
    Karakter: Nieuwsgrierig, gevoelig, moedig, aardig, spontaan, grappig.
    Relatie met: Ron Wemel.
    Vijand(en): Draco Malfidus, Karel Kwast, Vincent Korzel, Patty Park.
    Toverstok: Essenhout, 31,5 cm lang, veerkrachtig, kern van glamorganahaar
    Patronus: Draak
    Extra: Rosalie's ouders zijn allebei overleden, ze zijn vermoord door Voldemort. Maar toen was zij nog maar 3 jaar oud. Ze woont in de zomervakantie's bij haar tante.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:38 ]


    They were never in fact homeless

    Jullie hebben de rollen (:
    Verhaal 3 is al bezig (kijk maar bij mijn verhalan)

    de andere 2 moet ik er nog op zetten (:


    Me so good.

    Joleinnn schreef:
    Jullie hebben de rollen (:
    Verhaal 3 is al bezig (kijk maar bij mijn verhalan)

    de andere 2 moet ik er nog op zetten (:


    Oké, dank je ^^ Kun je me zeggen wanneer je ze erop gezet hebt? (:


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    natuurlijk (:


    Me so good.

    ik heb er nog een paar nodig(A)


    Me so good.

    Zou je mij kunnen waarschuwen zodra verhaal 2 er is?

    ja hoor, maar dat duurt no even (A)


    Me so good.

    Welk verhaal (1, 2 0f 3) : 2
    Rol: Nichtje van Lauren (Als het kan?)
    Naam: Samantha
    Achternaam: Jules
    Leeftijd: 15 jaar
    Afdeling: Ravenklauw (?)
    Leerjaar: 5de leerjaar
    Bloedstatus: Volbloed.
    Uiterlijk (Foto mag) : Samantha
    Karakter: Samantha is heel erg slim, daarom zit ze bij Ravenklauw. Heel veel mensen willen vrienden met haar zijn, omdat ze het nichtje is van de Lauren. Samantha is meestal liever alleen, maar heeft wel een beste vriendin: Macy. Ze zijn al vanaf leerjaar 1 vriendinnen. Samantha houd heel veel van haar nicht, maar ze konden niet meer zo vaak met elkaar omgaan, maar nu Lauren naar Zweinstein komt is Samantha heel blij. Haar nicht is haar grote voorbeeld.
    Relatie met (=niet verplicht) : Dean Thomas (Griffoendor) In NL: Daan Tomas.
    Vijand(en) : Ze mag Hermelien niet echt, omdat ze altijd slimmer probeert te spelen.
    Toverstok: Wijnstok. 26 centimer met een kern van drakenbloed.
    Patronus: Een wolf.
    Extra: Samantha heeft als huisdier een klein katje genaamd Sonny.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 17:51 ]

    meer rollen a.u.b. (:


    Me so good.

    Verhaal Twee

    Rol: Een vriendin van Lauren
    Roepnaam: Nathália
    Naam: Nathália Olívia Amália
    Achternaam: Hernandes Ximenes
    Leeftijd: 16 jaar
    Afdeling: Huffelpuf
    Leerjaar: Zesde jaar
    Bloedstatus: Volbloed
    Uiterlijk (Foto mag) : Nathália heeft dik en veel zwart haar dat tot halverwege haar rug rijkt. Ze draagt het meestal in een losse vlecht die ze dan over haar schouder legt. Ze heeft een rechte pony.
    Ze heeft grote en reebruine ogen omlijst door dikke zwarte wimpers waarmee ze maar een paar keer hoeft te knipperen om mensen over te halen. Ze heeft een smalle neus, volle lippen en haar jukbeenderen zijn duidelijk te zien.
    Ze heeft een tenger postuur. Ze is niet lang, amper een meter zestig.
    In haar vrije tijd draagt ze graag jurkjes en vestjes.
    Karakter: Nathália is een nogal aanwezig persoon. Ze lacht, praat, schreeuwt continu. Ze denkt op deze manier het meest uit het leven te halen. Ze is altijd in voor een lachertje en houdt vooral heel veel van de practical jokes van de Wemeltweeling. Ze is bang voor de toekomst, en leeft daarom heel erg in het heden.
    Nathália is gewend haar zin te krijgen, en kan zich erg ergeren wanneer dit niet gebeurd. Ze wordt snel boos, maar ook net zo snel weer terug vrolijk en is heel erg vergevingsgezind.
    Als ze zelf fout zit, vindt ze het vaak echter lastig om dat toe te geven.
    Nathália kan, tegen ieders verwachting in, goed luisteren en nuttige raad geven als je een op een met haar praat.
    Relatie met (=niet verplicht) : Joost Flets-Frimel
    Vijand(en) : Draco Malfidus
    Toverstok: 24,6 centimeter, hulst met een kern van drakenbloed. Vooral goed voor gedaanteverwisselingen
    Patronus: Eenhoorn
    Extra: Nathália is Portugese, maar gaat naar Zweinstein omdat ze weigerde om naar een school met alleen maar meisjes [Beauxbatons] te gaan.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Welk verhaal:1
    Rol:vriendin van Scarlett
    Naam:shyla
    Achternaam:stone
    Leeftijd:14
    Afdeling:alles mag behalfe rafenklauw het liefst huffelpuf of griffoendor
    Leerjaar:4
    Bloedstatus:vol bloed
    Uiterlijk (Foto mag) :mijn profiel foto en ben 1.75,zwart haar en rode ogen
    Karakter:aardig,wordt snel boos,is spotief en druk
    Relatie met (=niet verplicht):carlo of fred
    Vijand(en) :voldemordt
    Toverstok:paarse eikehoud
    Patronus:een wolf
    Extra:der ouders zijn zo als harry vermoord maar haar oudere zus heeft haar gered en ze is half wolf

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:33 ]

    jullie hebben ook de rollen(:

    meer rollen zijn trouwens nog steeds welkom (A)


    Me so good.

    Welk verhaal: 1
    Rol: BFF
    Naam: Elisabeth [Elisa]
    Achternaam: Montague
    Leeftijd: 15 jaar
    Afdeling: Zwadderich
    Leerjaar: 5e jaar
    Bloedstatus: zuiverbloed
    Uiterlijk (Foto mag): Elisabeth
    Elisa is een prachtige meid waar vele meiden jaloers op zouden zijn. Ze heeft goudbruine ogen, omgeven door donkere wimpers, een fijne neus en mooie, rode lippen. Haar lichtblonde, bijna witte haar valt sluiks tot juist over haar schouders en ligt met een korte pony schuin over haar gezicht. De lichte vale kleur van haar huid zit al eeuwen in haar familie. In de zon krijgt hij een lichtjes getinte kleur, maar in de winter lijkt hij soms bijna doorzichtig door de combinatie van zon en koude. Haar uiterlijk geeft de typische karaktertrekjes van een 'echt' meisje weer. Elisa is groot, wat komt door de combinatie van haar lange benen en haar lange bovenlichaam. Ze heeft het lichaam dat alle meisjes zouden willen; groot, mager en alle vrouwelijke ronding. Elisa heeft haar lichaam perfect onder controle, ze kent er ieder detail van en kan er perfect mee omgaan. Daardoor beweegt ze gracieuzer dan ieder ander.
    Karakter: komt
    Relatie met (=niet verplicht): Cédric Diggory (?)
    Vijand(en):
    Toverstok: komt
    Patronus: komt
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 19:49 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right