• ik spreek al lang niet meer met mensen van de basisschool. heel soms een krabbel op hyves. en dat is het. een oude vriendin die ik 100 jaar niet meer gesproken heb vraagt dan gewoon op een RenR >.< geen gezellig praatje of hai lang niet gezien! nee hoor een RenR vraagt o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha dat ken ik =P

    Das echt kut maar dan reageer ik niej =P en doe ik ook echt geen R&R
    Mja dat doe ik sowieso al niet als iemand dat vraagt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik negeer al de mensen van mijn basisschool. Het zijn allemaal 'gangsters' en sletten geworden.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:58 ]

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 21:00 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook heel vaak, ook van mensen die ik niet eens ken ofzo dan willen ze me toevoegen op hyves om hun RenR :S
    En ik negeer de meeste mensen van mijn basisschool ook, ze zijn allemaal de verkeerde kant opgegaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    R&R
    *heeft geen hyves dus volgt de zaak niet*
    Haha. Ik ken zo'n mensen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Amistad schreef:
    Haha dat ken ik =P

    Das echt kut maar dan reageer ik niej =P en doe ik ook echt geen R&R
    Mja dat doe ik sowieso al niet als iemand dat vraagt


    ik ook. Ik vraag er zelf ook niet na


    "Ignite, my love. Ignite."

    High schreef:
    Dat heb ik ook heel vaak, ook van mensen die ik niet eens ken ofzo dan willen ze me toevoegen op hyves om hun RenR :S
    En ik negeer de meeste mensen van mijn basisschool ook, ze zijn allemaal de verkeerde kant opgegaan.

    de meeste van mijn bassischool zijn slette geworden en een paar waren vriendinnen die vragen dus nu om een R&R


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat is een RenR? :$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    Wat is een RenR? :$

    reactie en respect op bijvoorbeeld hun profiel foto


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor