• Kirsten houdt van cadeautjes geven! Vrijdag ga ik weer wat lieve mensen zien die ik heel lang heb moeten missen en omdat er verjaardagen en kerst aankomen heb ik cadeau’s voor ze gekocht.

    Ik persoonlijk vind het dus veel leuker om te geven ipv te krijgen, omdat ik er gewoon van hou als ik zie hoe blij mensen met iets zijn wat ik voor ze uitgekozen/gekocht heb. Wat vinden jullie leuker en waarom?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind allebei even leuk :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik krijgen leuker, geven is een hel voor me. Ik moet maandenlang denken om een goed cadeau te verzinnen, en dan vind ik het nog niet goed genoeg. 'k ben daar veel te kritisch voor ofzo :'D. Ook al weet ik dat ze het leuk zouden vinden, of zeggen ze dat zelfs, toch vind ik het niet goed genoeg.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geven is awesome krijgen ofcourse oowk

    Marshmellow schreef:
    Ik krijgen leuker, geven is een hel voor me. Ik moet maandenlang denken om een goed cadeau te verzinnen, en dan vind ik het nog niet goed genoeg. 'k ben daar veel te kritisch voor ofzo :'D. Ook al weet ik dat ze het leuk zouden vinden, of zeggen ze dat zelfs, toch vind ik het niet goed genoeg.
    Haha ja dat heb ik ook, maar uiteindelijk ben ik helemaal blij als ik dan toch hét perfect cadeau gevonden lijk te hebben :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    High schreef:
    Ik vind allebei even leuk :'D

    ja, hetzelfde. geven is voor mij redelijk lastig want ik weet nooit wat ik moet geven. sta ik daar uren bij wijze van spreken dan, hé in de winkel te twijfelen wat ik nou moet geven. maar het is inderdaad leuk als je iemand blij maakt met je cadeau! en krijgen is natuurlijk ook altijd leuk, hé xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Het geven is voor mij echt leuker bij vriendinnen. Zoals ze willen al heel lang een dvd, of iets dergelijks, maar ze hebben geen geld ervoor. Dan vind ik het altijd leuk om ze daar mee te verassen :3

    Dat ligt aan het cadeau en de situatie :Y)


    Life is hard and then we die