• ..dat mijn vader overleed. Onderhand weet iedereen wel dat ik mijn vader verloren ben, omdat ik zowat ieder jaar een topic aanmaak. Ghehe :3. Normaal gesproken is het ramdepressief, omdat ik me dan heel erg slecht voel en hem heel erg mis en dan is iedereen super lief voor me en dan beurt iedereen me op en dat vind ik zo ontzettend lief van jullie! En er zijn er ook al genoeg die me nu weer allemaal berichtjes hebben gestuurd om me te ondersteunen. Jullie zijn echt schatjes! (flower)

    Deze keer is het een ander topic. Heel lang heb ik me slecht gevoeld en ben ik zelfs écht ziek geweest en functioneerde ik gewoon niet meer, maar nadat ik besloot dat ik diegene ben die mijn eigen geluk maakt, ben ik gewoon uit alles gestapt. Ik heb mijn spullen gepakt, ben ergens anders gaan wonen ben helemaal opnieuw begonnen. En omdat ik merk dat er genoeg mensen zijn waar het niet zo lekker mee loopt op Quizlet –ja ik weet dat, dat ook door de pubertijd komt- dus ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Er is niemand die zorgt voor jou geluk, dat moet je echt zelf doen. En dan kom je vanzelf de juiste personen tegen die er voor zorgen dat je gelukkig blijft en dat je leven interesant blijft :Y).

    Dus voor al die mensen die telkens anderen helpen en opbeuren. Vergeet jezelf alsjeblieft niet! Neem de gebeurtenissen in het leven niet te zwaar en zing en lach zoveel je kan, want het leven is zo veel fijner als je gelukkig bent.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Heel veel sterkte! Stiekem zet mij dit een beetje terug. Vanochtend werd ook aangekondigt dat de vader van een meisje uit mijn klas gisteren is overleden! Zo nu geeft dit mij een soort terugblik.

    -geeft een heel dikke hug-


    it's so empty living behind these castle walls

    Veel sterkte
    En een mooie tekst ^^ Helemaal waar. :)


    ars moriendi

    NikkiPedia schreef:
    Je hebt echt gelijk Kirst <3 Veel sterkte, je bent echt zo'n geweldig mens.
    Na regen komt zonneschijn, ik denk dat iedereen dat meemaakt.

    Mee eens!

    Mooi gezegd (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sterkte he schatje <3
    En dat zijn nog eens liefje woorden, ik zal ze niet vergeten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sterkte (flower)

    Aanmoedigende speech hoor (:
    En je hebt 100% gelijk :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    sterkte(flower)
    kijk jij bent pas postitief over het leven


    Shoganai i ne~

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    JawelJawelJawel! Dat kun je wel! Je wilt niet weten hoe ik tot mijn 17e ben geweest! Als jij in jezelf geloofd, dan kun je álles! En niet alles kan tegenlijk maar toch kom je er dan vanzelf wel! (krul)

    Maar ik geloof niet in mezelf en dat is het probleem... :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lieve Kirst, je bent top! _O_ Sterkte met vandaag (: Ik zal je elk uur telepathisch knuffelen. (cat) - Best wel eng.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sterkte lieverd (:
    Als ik je zo 'hoor' praten, krijg ik gewoon een instant zelfvertrouwensboost (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dit berichtje was erg inspirerend. Als ik een keer in de put zit - en die keren zijn er aardig sinds dit schooljaar - lees ik het eens door.

    & Sterkte :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt helemaal gelijk. (:
    Sterkte nog Kirsten!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Veel sterkte vandaag, Kirs!

    En dank je voor deze woorden: Er is niemand die zorgt voor jou geluk, dat moet je echt zelf doen. En dan kom je vanzelf de juiste personen tegen die er voor zorgen dat je gelukkig blijft en dat je leven interesant blijft :Y).
    Die had ik nu net even nodig. Zoals je waarschijnlijk weet, word ik binnenkort uit huis geplaatst op eigen keuze. Ik voel me er rot over, maar door deze twee zinnetjes weet ik weer waarom ik dit doe..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat vind ik echt super goed van je!
    Heel veel sterkte er alsnog mee!


    Don't dream your life, but live your dream!