• Oke, ik heb best wel een probleem.
    nouja, voor mezelf dan.
    maar echt, mijn neus.
    ik schaam me er zo voor, als ik een foto zie van een over- knap meisje kan ik wel janken.

    leeft er iemand met mij mee? (krul)


    Smile and live.

    Dat heb ik wanneer ik magere meisjes zie. Maar weetje, f*ck dat, wij zijn uniek. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik leef met je mee, maar je moet maar denken, er zijn meisjes die naar mij kijken en wel kunnen huilen. Zoiets (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik heb gen probleem met mijn neus ik heb een kleine indische neus (indonesie niet india)
    maar ik ben ook 12,5% indisch


    Shoganai i ne~

    Carcass schreef:
    Ik leef met je mee, maar je moet maar denken, er zijn meisjes die naar mij kijken en wel kunnen huilen. Zoiets (:


    Die snap ik niet ;$
    als ze knapper zijn gaan ze toch niet huilen.


    Smile and live.

    Cloudburst schreef:
    Dat heb ik wanneer ik magere meisjes zie. Maar weetje, f*ck dat, wij zijn uniek. (:

    Ik ben mager én ook uniek, hoor (cat) - Ja, ik weet dat je 't niet zo bedoelt :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloudburst schreef:
    Dat heb ik wanneer ik magere meisjes zie. Maar weetje, f*ck dat, wij zijn uniek. (:


    You move me ......... Kurt

    Villain schreef:
    (...)
    Ik ben mager én ook uniek, hoor (cat) - Ja, ik weet dat je 't niet zo bedoelt :')



    Ik bedoelde eerder met "wij" = "mensen" in het algemeen. Het feit dat we anders zijn (sommige zijn mager, voller, hebben een grote neus, kleine neus, etcetera etcetera) maakt ons uniek. Haha, ik kan het niet goed uitleggen. Ik moet beter nadenken over hoe ik het zou moeten formuleren vooraleer ik iets post, want mijn eerste reactie kon inderdaad verkeerd opgevat worden.(krul)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 19:01 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja same. Maar met janken bereik je niks, dus als ik ontevreden ben over mezelf, dan doe ik er wat aan. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Ja same. Maar met janken bereik je niks, dus als ik ontevreden ben over mezelf, dan doe ik er wat aan. :'D


    Ik kan moeilijk zo'n neus operatie aangaan, van 2400 euri he ;D


    Smile and live.

    Meisje er is echt helemaal niets mis met jouw neus (:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Meisje er is echt helemaal niets mis met jouw neus (:


    huh, hoe weet je dat.xd


    Smile and live.

    En ik heb gisteren een reportage over noma gezien.
    Als je dat hebt gezien, maak je je echt geen zorgen meer over neusje, hoor (a)


    Has no one told you she's not breathing?

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    huh, hoe weet je dat.xd

    Omdat er een foto van jou op Quizlet staat? :'D En jij een doodnormale neus hebt? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    En ik heb gisteren een reportage over noma gezien.
    Als je dat hebt gezien, maak je je echt geen zorgen meer over neusje, hoor (a)


    wat is noma?


    Smile and live.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Omdat er een foto van jou op Quizlet staat? :'D En jij een doodnormale neus hebt? :'D


    oke, ik zal er een foto opzetten.
    en daar zal je zien hoe belachelijk dat gedrog is.(krul)


    Smile and live.