• Je moet jaloers wezen omdat ik de nieuwe cd van Metallica heb. Death Magnetic. En hij is machtig gewoon. *Adoreert Metallica en de cd*
    Owja, ik heb ook de nieuwe cd van Fall Out Boy.

    ja ik ben jaloers ¬¬ xD


    A Noble was Born in Chaos

    oke... ik vind metallica..niet zo leuk.. maar ik zal wel ff jaloers zijnn....*1,2,3...**nu ben ik jaloes..xD*....xD

    ik die morgen halen :33


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Heb hem ook. ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik hou daar ook niet zo van ^^ En dus ben ik niet jaloers, lekker puh (puh) Gheghe :Y) Ik ben gemeen, mwuhahaaha (duivel)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    En jij moet jaloers zijn omdat ik paar dagen geleden 4 albums van 3 Doors Down gedownload heb. :'D

    En jij moet jaloers zijn omdat ik paar dagen geleden 4 albums van 3 Doors Down gedownload heb. :'D

    Ik ben geen fan van hen. (puh)

    Ik heb lekker het nieuwe AC/DC album voor 13 euro geweun uit de winkel =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik ben geen fan van hen. (puh)

    Hé gatver.
    Wel, wees toch maar jaloers. :'D

    En jij moet jaloers zijn omdat ik paar dagen geleden 4 albums van 3 Doors Down gedownload heb. :'D

    Jij moet jaloers zijn omdat ik 3 Doors Down live heb gezien. x'D heheheh. -evil grin-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik wil hem ook hebben, maar ik krijg hem niet --'


    Listen to what we're not saying..

    Sodeju... O.o
    Maar ik ben in de metalafdeling van de Fame in Adammetje geweest (in de hemel dus) waar ik eindelijk het album Third Age Of The Sun van Battlelore in mn bezit kon krijgen (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Hé gatver.
    Wel, wees toch maar jaloers. :'D

    Nee, toch niet.
    Kom maar terug om me jaloers te maken als je 4 albums van Emilie Autumn hebt gedownload.

    (...)
    Nee, toch niet.
    Kom maar terug om me jaloers te maken als je 4 albums van Emilie Autumn hebt gedownload.

    Ik heb er al één, is dat genoeg om je jaloers te maken? :'D

    (...)
    Jij moet jaloers zijn omdat ik 3 Doors Down live heb gezien. x'D heheheh. -evil grin-

    Oké, ik is jaloers. =='