• Miley Parr, een lieve gewone meid. Ze heeft veel problemen thuis waardoor ze niet echt veel praat of zo. Dan besluit haar vader met haar naar het regenachtige Forks te verhuizen. Daar verandert al snel de werkelijkheid in een ongeloofwaardig verhaal.


    Rollen die ik nodig heb!
    - Een nieuwe BFF voor Miley (jongen of meisje maakt niet uit)
    - 4 gewone vrienden (jongen of meisje maakt niet uit)
    - Één weerwolf (jongen!)
    - Éen vampier die nog single is (jongen!)
    - 2 vampier stelletjes!


    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk; (foto is handig)
    Extra;
    (alleen voor de vampier stellen!)
    heeft verkering met;
    Leeftijd;
    Karakter;
    uiterlijk; (foto is handig!)
    Extra;

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:31 ]


    We all can say duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu

    Rol; Maakt niet uit.
    Naam; Venna McCoy
    Leeftijd; 18?
    Karakter; Venna is iemand die totaal neit in Forks past. Ze doet wat ze zelf wil, is koppig en luistert niet graag naar anderen hun bevelen. Al bij al is ze wel slim en een goede vriendin. Je kan haar vertrouwen en ze zal een luisterend oor zijn als je dat nodig hebt.
    Uiterlijk; Clickie
    heeft verkering met; Niemand?
    Extra; Tattoo

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:34 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Zitten hier ook de Cullens enzo in?En zoja is er ook een mogeijkheid om daar een vriendinnetje van te worden?of van de Wolfpack?of schop ik nu heel je idee/story in de war?(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Zitten hier ook de Cullens enzo in?En zoja is er ook een mogeijkheid om daar een vriendinnetje van te worden?of van de Wolfpack?of schop ik nu heel je idee/story in de war?(cat)

    Ja dat vroeg ik me ook al af (cat)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind haar naam niet leuk :X

    Rol;Een nieuwe BFF voor Miley
    Naam;jay
    Leeftijd:20
    Karakter;lief,bescheremd tegen over vrouwen,spontaan heeft soms de sterke drang om te knuffelen. de enige familie die hij nog heeft is zijn hond bennie
    Uiterlijk; (foto is handig)http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://img270.imageshack.us/img270/6020/7395415jc.jpg&imgrefurl=http://nonamiini.web-log.nl/splendid/2006/04/dorklog.html&usg=__P1KY1SY6_MBMsokCKIpalkN1-pA=&h=399&w=353&sz=50&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=LQpD9ByIarMZxM:&tbnh=138&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dmooi%2Bjongen%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D574%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=123&vpy=56&dur=6100&hovh=239&hovw=211&tx=125&ty=110&ei=u-_7TPXIC4SX8QOS8v3sBg&oei=u-_7TPXIC4SX8QOS8v3sBg&esq=1&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0
    Extra;heeft een sterke band met dieren en kan voelen als dieren pijn hebben,omdat hij geen vast huis heeft slaapt hij soms in het bos.
    (alleen voor de vampier stellen!)
    heeft verkering met;
    Leeftijd;
    Karakter;
    uiterlijk; (foto is handig!)
    Extra;

    Rol; Vampire guy verliefd op SmileyMiley :3
    Naam; Ismaël Warwick
    Leeftijd; hij lijkt op een achtien jarige, maar hij is 58 jaar een vampire
    Karakter; hij is schuw, laat mensen snel vallen omdat hij bang is dat hij ze verliest. Hij maakt nóóit iets af. Bijvoorbeeld een onafgemaakte tekening, verhaal, huiswerk, verslag, schilderij, iemands dood....
    Als ze hem beter leert kennen, weet Miley meer over hem. Hij houdt van meisjes die warm zijn, net zoals een kopje chocolademelk in de winter. Hij wilt dat de meisjes niet achter hem aan lopen en kwijlen bij zijn blik. Ismaël zelf is op zich beleefd en best wel ouderwets, hij heeft ook de tweede wereldoorlog meegemaakt als mens, dus hij is een beetkje discriminerend tegen Duitsers :x Ismaël loooves geschiedenis, deels door dat hij gewoon bij was en dat het verleden hem interesseert.
    Uiterlijk; (foto is handig) kliklik
    Extra; Zoals je al weet, heeft hij de tweede wereldoorlog meegemaakt. Hij was geboren rond 1934 en zijn vader moest meedoen met de tweede wereldoorlog. Daar ging Ismaël natuurlijk kapot van en later blijkt ook nog dat zijn vader is gestorven door een bombardement (de vader vocht dus tegen de duitsers). Ismaëls moeder is doodgegaan door een vreselijke epidemie en de broertjes en zusjes van Ismaël (hij had drie zusjes en twee broertjes) moesten allen naar het weeshuis. Hoe Ismaël vampier is geworden, is doordat hij meedeed aan een rel en dat er toevallig een vampier hun weg kruiste. Ismaël heeft daardoor ook de gave om herinneringen te absorberen. (Hij weet ieders geschiedenis).

    boem! ;D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:05 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.