• Haha, ik liep zo straks in de stad, op weg naar de Jumbo, want daar was mijn moeder. Loopt er aan de andere kant v.d. weg een zwarte piet, steekt over en loopt mijn kant op :'D Ik dacht, 'Shit! Eromheen lopen!' Haha, dus ik probeer er met een grote boog omheen te lopen, gaat de zwarte piet voor mij staan. Ik kijk haar echt aan van, 'Huh? Laat me met rust.'

    Blijkt dat het een vriendin is. Zij lachen, joh! Ik had het écht niet door :') En tijdens het gesprek toeterden er steeds mensen of riepen ze, 'Hé, Piet!' Hahaha. Iemand al eens zoiets gehad? Sowieso herken ik mensen niet zo snel
    (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    hahahaha :'D nee nog niet gehad ;p En ik herken mensen ook niet snel ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha nee ik heb dat nog nooit gehad, want toen mijn broer voor zwarte piet speelde wist ik het van te voren al dus ik herkende hem meteen haha.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Haha, nee :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahahah dat vind ik best grappig :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha. :'D Waarom verkleed jouw vriendin zich in een zwarte piet?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Novelty schreef:
    hahahaha :'D nee nog niet gehad ;p En ik herken mensen ook niet snel ;p


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik werd vandaag bijna in de zak gestopt door zeven pieten (cat)


    Olive

    Whaha x'D.
    Ik had dat vanmiddag. Ik stond er zo vet blij met twee vriendinnen op de bus te wachten. En we waren verveeld, dus gingen we naar mensen in de auto's zwaaien. Iedereen keek like: Wtf o-o. En op een gegeven moment kwam er ook een zwarte piet in een auto langs x'D. En die leek verdacht veel op Coole Piet O-o. Echt erg. We kregen er de slape lach van.

    Cloudburst schreef:
    Hahahaha. :'D Waarom verkleed jouw vriendin zich in een zwarte piet?

    Ze moest voor zwarte piet spelen op stage :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dat vind ik stiekem best grappig. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Novelty schreef:
    hahahaha :'D nee nog niet gehad ;p En ik herken mensen ook niet snel ;p


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, dat vind ik wel heel grappig x'D Dat heb ik zelf nog niet gehad :')


    To live would be an awfully big adventure

    Desecrate schreef:
    Haha, nee :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whahaha, cool xD

    Ik heb ook een hekel aan die shit :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha, lol!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg