• Ik zag net in iemands WWW staan;
    tell him that he's brook my hart because he dit. i love my frends en my familie the never lett me fall.do you no way? she loves me and i love they i never forget the time's because in my hart evrything stay just the seme for my frends but for my is difrent i lose a frend a piece of my hart is gone. But evreywone how not like my ken kiss mu es because i am how i am

    Oftewel; Vertel hem dat hij mijn hart heeft gebroken omdat hij dat heeft gedaan. Ik hou van mijn vrienden en familie ze laten me nooit vallen. Weet je waarom? Zij houden van mij en ik hou van hun, ik vergeert die tijden nooit meer want in mijn hart blijven ze voor altijd, hetzelfde geldt voor mijn vrienden maar dat is anders. Als ik een vriend verlies, een stuk van mijn hart is weg. Maar iedereen die me niet leuk vind kan mijn kont kussen want ik ben wie ik ben.

    Mehzeker :') .


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hahaha, die engelse tekst staat echt vol met fouten. Fail.


    If we had not a soul, music would have created it.

    wil je die iemand ook vertellen dat ze beter gewoon in Nederlands kan schrijven, want haar Engels slaat echt nergens op :')

    Vertel hem dat hij mijn hart heeft gebroken omdat hij dat heeft gedaan. Ik hou van mijn vrienden en familie ze laten me nooit vallen. Weet je waarom? Zij houden van mij en ik hou van hun, ik vergeert die tijden nooit meer want in mijn hart blijven ze voor altijd, hetzelfde geldt voor mijn vrienden maar dat is anders. Als ik een vriend verlies, een stuk van mijn hart is weg. Maar iedereen die me niet leuk vind kan mijn kont kussen want ik ben wie ik ben.

    Zo eerst heel sentimenteel, daarna ruw. Komt hard aan als lezer, ha ha.

    Mnmh, echt dikke fail dat Engels. Maar volgens mij is het een grapje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is echt gewoon slecht. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat is WWW trouwens? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Wat is WWW trouwens? (:


    Wie-wat-waar (ben je?) volgens mij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cloudburst schreef:
    Hahaha, die engelse tekst staat echt vol met fouten. Fail.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, wat een held, check die spelfouten, omg :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja man, Engels is zeker haar beste vak. Ze slaagt met gemak met een 10.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tell everybody that my english is very bad. -aa- Serieus, dit is wel heel erg.


    It's time to be happy again.

    Hehhe, okay goed van degene dat ze vind dat iedereen haar reet mag kussen.
    Maar euhm dat engels..?


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat faalt bestwel zwaar.
    In de Spotlight staat er ook zo'een:
    "Never Leaf me.. That will be the end of me.."
    (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    ze faalt.
    diehard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cassiopeia schreef:
    Vertel hem dat hij mijn hart heeft gebroken omdat hij dat heeft gedaan. Ik hou van mijn vrienden en familie ze laten me nooit vallen. Weet je waarom? Zij houden van mij en ik hou van hun, ik vergeert die tijden nooit meer want in mijn hart blijven ze voor altijd, hetzelfde geldt voor mijn vrienden maar dat is anders. Als ik een vriend verlies, een stuk van mijn hart is weg. Maar iedereen die me niet leuk vind kan mijn kont kussen want ik ben wie ik ben.

    Zo eerst heel sentimenteel, daarna ruw. Komt hard aan als lezer, ha ha.

    Mnmh, echt dikke fail dat Engels. Maar volgens mij is het een grapje.
    Nee hoor, in haar Nederlands staan ook fouten.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    oke?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget