• Ik weet het zeker. Ik wil gaan sparen voor een Notebook.

    Mijn eisen:
    - Een redelijk geheugen. Ik wil er schoolwerk op maken, goede internet verbinding, veel muziek kunnen downloaden en misschien wel een film.
    - Ik heb zo'n 500/600 euro te besteden.
    - En hij moet ook wel mooi zijn (:

    Wat voor notebooks hebben jullie? Of hebben jullie echt aanraders?


    it's so empty living behind these castle walls

    Romances schreef:
    Ik heb deze en ik ben er nog steeds helemaal verliefd op. En hij voldoet aan je eisen (:
    Ik heb wel een vraagje, zit dat muis vierkantje nou een beetje aan de zijkant? En is dat niet onhandig?


    it's so empty living behind these castle walls

    Herolicious schreef:
    Ik heb zo'n Compaq, en hij is goed <3
    Ik zal hem ff voor je opzoeken (:
    Deze heb ik. Hij was 500 euro.
    Alleen ik weet niet of je hem nog ergens kan krijgen XD
    Volgens mij heb ik die ook.
    Ben er erg tevreden mee (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb een toshiba, maar die was 1800 euro, dus wel buiten je prijsklasse xD
    wel fijne laptops ^^

    Washington schreef:
    (...)Ik heb wel een vraagje, zit dat muis vierkantje nou een beetje aan de zijkant? En is dat niet onhandig?

    Hij zit niet helemaal in het midden nee, maar ietsje naar links. Het valt me eigenlijk pas op nu jij het gezegd hebt, maar het is in ieder geval helemaal niet onhandig, anders was me dat in het begin wel opgevallen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Acer, dat zijn echt de beste.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb een Dell studio 15, en die is fiiiijn.


    Life is hard and then we die

    Romances schreef:
    (...)
    Hij zit niet helemaal in het midden nee, maar ietsje naar links. Het valt me eigenlijk pas op nu jij het gezegd hebt, maar het is in ieder geval helemaal niet onhandig, anders was me dat in het begin wel opgevallen :Y)


    HAHA. Nu valt het mij ook pas op dat de mijne ook meer naar links zit. Kortom, je merkt er écht niets van (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou.. ik heb een uur terug een Mac besteld. Alleen die was 1000 euri. Ik wou namelijk 4 Gyg RAMgeheugen ipv 2 Gyg.

    Dus wat je ook neemt, ik zou op z'n minst 4 Gyg RAM nemen (werkgeheugen), en als je m veel gebruikt voor grafisch gedoe op z'n minst 250 Gyg geheugen op de schijf. Bij Apple kun je dat allemaal aanpassen, maar die bedragen komen een stuk hoger te liggen dan je budget. Ik zou in de eerste plaats kijken naar wat je wil met je laptop en wat de vereisten ervoor zijn. Dat heldert al een boel op :]
    Oh, en met voorkeur een intelprocessor want onze leraar zei dat die zichzelf koelden als ze oververhit dreigen te raken. Eentje met een redelijke kloksnelheid, 2. nog wat. Mijn Mac heeft 2.4 GHz.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 18:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet alleen dat die van mij een Packard Bell is en er staat EasyNote op, maar verder heb ik geen idee wat nou wel of niet een goede laptop is haha! -Mijn laptop was vroeger van mijn opa, totdat hij dood ging en ik hem kreeg,-


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een VAIO van SONY. Heb er nog geen problemen mee gehad en hij is echt mooi.

    Voor 600 euro kan je er eentje kiezen in allerlei kleuren zoals roze, groen, blauw, enzo. Dus dat is wel leuk. :3


    Let the Night embrace you

    Washington schreef:
    (...)Ik heb wel een vraagje, zit dat muis vierkantje nou een beetje aan de zijkant? En is dat niet onhandig?

    Ik zit nu voor de eerste keer op mijn laptop zonder muis waarbij dat vierkantje ook zo meer naar links zit. Het is inderdaad irriterender dan dat het in het midden staat. zó erg is het niet, maar in het midden is beter.


    Let the Night embrace you