• Ik heb vannacht iets gedroomd wat ik maar niet uit me hoofd krijg.
    Op het eerste gezicht lijkt het een dood normale droom...

    Droom:

    Ik ging met mijn ouders winkelen in een stad hier in de buurt en toen we wat winkels in en uit waren geweest stonden we ineens in Amsterdam. Mijn vader wou na het winkelen ergens uit eten gaan bij een gebouw wat in het echt een soort museum in Amsterdam is en waar een vriend van de jongen die ik leuk vind werkt) maar in mijn droom was het een restaurant en werkte daar de jongen die ik in het echt leuk vind. (in het echt werkt die in het restaurant van zijn vader). Ik durfde eerst niet naar binnen tot mijn vader me kwam ophalen en zei dat hij er was. Toen ik uiteindelijk ook mee was gegaan naar binnen was die jongen die ik leuk vind opeens weg. Niemand wist waar hij was. Ineens zag ik allemaal briefjes met de tekst: "expect the unexpected!", zelfs als ik naar de muur keek stond het er opeens op geschreven. Overal waar ik langsliep of naar keek kwam het tevoorschijn. We gingen weg bij het restaurant en opeens waren mijn ouders weg en stond die jongen die ik in het echt leuk vind achter me...

    Toen ben ik wakker geworden. In mijn droom wist ik raar genoeg dat er iets met die tekst "expect the unexpected" was. Alsof het een boodschap is. Nu zit ik de hele dag al na te denken waarmee het te maken kan hebben maar ik weet het niet. En dat de jongen die ik leuk vind er ook in voor kwam vond ik helemaal apart in combinatie met die tekst. (Ja het is die jongen uit dat topic die ineens dood leuk komt zeggen dat die al een vriendin heeft topic)

    Nu is mijn vraag dus, zouden jullie misschien een verklaring of betekenis hebben hiervoor? Wat er met die tekst is? Of dat ik er niks moet achter zoeken, want het voelt wel alsof het echt een boodschap of teken is voor iets, maar wat... Ik heb het al aan een paar verteld en die vonden het ook apart :')


    dream, dare, fly!

    geen idee, denk altijd maar: dromen zijn bedrog (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    geen idee, denk altijd maar: dromen zijn bedrog (krul)


    Haha ja ik dus ook :')
    Maar deze blijft maar door mn hoofd spoken vooral door dat expect the unexpected gedoe :')


    dream, dare, fly!

    Eros schreef:
    geen idee, denk altijd maar: dromen zijn bedrog (krul)


    Haha, dat merkte ik ook vannacht. (krul)

    OT: Waauhw, dat is echt heel weird.
    Ik zou er niet te veel aandacht aan schenken eigenlijk, behalve als je vaker zulk soort dromen krijgt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het klinkt inderdaad heel apart,maar als ik achter elke bizarre droom die ik had iets moest gaan zoeken...
    Maar;als je er van overtuigd bent dat het iets is zoek dan uit van waar je die zin kent?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Het klinkt inderdaad heel apart,maar als ik achter elke bizarre droom die ik had iets moest gaan zoeken...
    Maar;als je er van overtuigd bent dat het iets is zoek dan uit van waar je die zin kent?


    Ik weet het, maar dit gevoel was toch anders bij die droom... Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het lijkt gewoon een boodschap - ik zal wel gek worden :') -
    Ik ben al bezig geweest waar ik die zin van ken maar er is echt helemaal niks waarvan ik het kan, sterker nog ik heb die hele zin nog nooit gebruikt/gehoord :') Daarom vind ik het zo apart dat die ineens overal op terug komt :')


    dream, dare, fly!

    AvanJogia schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar dit gevoel was toch anders bij die droom... Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het lijkt gewoon een boodschap - ik zal wel gek worden :') -
    Ik ben al bezig geweest waar ik die zin van ken maar er is echt helemaal niks waarvan ik het kan, sterker nog ik heb die hele zin nog nooit gebruikt/gehoord :') Daarom vind ik het zo apart dat die ineens overal op terug komt :')


    Uiteraard ken ik die zin wel (cat)
    Haha. Wat verwacht je nu eens écht niet? in verband met die jongen?
    bereid je daar op voor :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Uiteraard ken ik die zin wel (cat)
    Haha. Wat verwacht je nu eens écht niet? in verband met die jongen?
    bereid je daar op voor :Y)


    Die zin ken ik ook haha ik had hem alleen nog nooit zo gebruikt en/of gehoord x'D
    Maar eehmm als dat zo is... dan ehm o.O -dies-


    dream, dare, fly!

    Nou als mijn droom iets te maken heeft met mij dan zou dat heel leuk wezen :9~

    Stiekem hoop je gewoon heel hard dat er iets onverwachts gaat gebeuren (dat hij toch plots met jou wilt), daarom vertaalt je onderbewustzijn jouw hoop naar die droom, meer niet. (:


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    Stiekem hoop je gewoon heel hard dat er iets onverwachts gaat gebeuren (dat hij toch plots met jou wilt), daarom vertaalt je onderbewustzijn jouw hoop naar die droom, meer niet. (:


    En dat kan inderdaad ook nog wel eens waar zijn :/


    dream, dare, fly!