• [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 20:27 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    Ik heb ook inspanningsastma, maar ik mag wel gewoon alle sporten beoefenen?
    Ik kajak, ongelooflijk goed voor je armen!
    Je kan dingen doen waar je niet meteen moe van wordt, of in mindere mate, of verspreid over je dag. Sit-ups ofzo.
    Vind je op het internet geen makkelijke oefeningen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gewoon niet snoepen joh. Als je niet snoept dan val je ook af. En 48 kilo is echt niet veel. Jij ziet verkeerd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    euh... Ik denk niet dat dat plaatsen zijn waar je snel afvalt. Je kan hoogstens de spieren daar trainen zodat het er wel beter uitziet denk ik..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is niet goed om zelfstandig alleen af te slanken, vooral niet voor je 18de. Nja, ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf misschien gewoon moet accepteren. Je bent nog niet uit je groei, dus de 'molligheid' -als het zo is- die verdwijnt wel. Als je echt niet kunt wachten, eet dan gezond, en ga een keertje met de fiets naar school ofzo.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Titel aangepast > Alleen 'Help' mag niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    lol, als jij al dik bent met je 48 kilo. Dankje :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Crime schreef:
    Het is niet goed om zelfstandig alleen af te slanken, vooral niet voor je 18de. Nja, ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf misschien gewoon moet accepteren. Je bent nog niet uit je groei, dus de 'molligheid' -als het zo is- die verdwijnt wel. Als je echt niet kunt wachten, eet dan gezond, en ga een keertje met de fiets naar school ofzo.



    dat mollig heid had ik een jaar terug ook (toen ik ook 12 was) en nu ben ik er ook van af;) je wordt vanzelf wat dunner geloof me_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Probeer elke dag in ieder geval wel voldoende beweging te krijgen. Als je maar niet de hele middag op de bank blijft hangen met een zak chips ofzo. probeer gezond te eten, komkommer is heel gezond en bevat heel weining kalorieen. gebruik dat als tussendoortje, als je gezonder eet voel je je ook fitter en kun je meer aan, zoals sport.


    Behind the laughter it actually means something.

    Misschien kan je elke ochtend/avond een kwartier/halfuur wat oefeningen doen? Zoals buikspieroefeningen voor je buik je je er ook genoeg voor armen en benen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik vind mezelf ook redeljk dik. En weet je. I don't give a fuck. Ik vind niet dat je aan je uiterlijk nu iets moet gaan veranderen. Een dieet ofzo.. Je bent twaalf. Je moet nog groeien en je zou blij moeten zijn met je 48 kilo. Het is gewoon nog "babyvet" dat verminderd met de jaren :)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Trap lopen? En dan niet rennen maar gewoon op je dooie gemak. Dat is goed voor je bovenbenen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Thx voor de tips,
    Nee ik eet nooit chips door de weeks alleen een klein bakje op zaterdag dan...
    Ik sneop eigenlijk ook bijna nooit...
    Ja traplopen kan wel maar daar word ik al buiten adem van dooor me astma dus da`s wel kut...
    Ik wacht gewoon tot februari ofzo en als ik dan nogsteeds zoveel weeg ga ik er wel wat aan doen

    x thx voor de gegeven tips


    You can't judge a book by it's cover.

    RoseDestiny schreef:
    (...)


    dat mollig heid had ik een jaar terug ook (toen ik ook 12 was) en nu ben ik er ook van af;) je wordt vanzelf wat dunner geloof me_O_

    Pfff, dat is bij mij nooit gebeurd.
    Maar ik ben ook niet gegroeid, dus dat verklaart het (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weet je, ik heb er ook een tijdje over wakker gelegen dat mijn bovenbenen wat dikker zijn dan andere meisjes. Ik ben niet dik over het algemeen, al ben ik ook niet slank en daar ben ik trots op. Ja, mijn benen zijn dik, maar dat is gewoon hoe mijn lichaam in elkaar zit. Waarschijnlijk is dit bij jou ook zo.
    Accepteer jezelf, anders doe je jezelf alleen maar pijn.

    Je groeit nog dus misschien gaat het wel weg. ^^


    Let the Night embrace you

    Waarom heb je er nou werkelijk last van? Omdat jij het lelijk vindt, of omdat je bang bent dat anderen het lelijk vinden?


    Life is hard and then we die